Beantwoord

Zwart scherm Galaxy S6

• 20 mei 2016
  • 5 reacties
  • 742 Bekeken

sinds enkele dagen . springt mijn s6 regelmatig naar zwart scherm met links of rechts onderin een klein wit kruisje. wie wat maar vooral waarom. meestal als ik weer beeld krijg na veel knopjes ingedrukt te hebben. krijg ik samsung gear in beeld.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 mei 2016, 16:50

Hoi adriaantje, welkom op het klantenforum.

Dit probleem lijkt gerelateerd te zijn aan de Samsung Gear VR. Als je Engels goed genoeg is kun je dit topic op Android Central eens doornemen. Indien je Engels niet zo goed is, kunnen er wel wat tips vertaald worden natuurlijk. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi adriaantje, welkom op het klantenforum.

Dit probleem lijkt gerelateerd te zijn aan de Samsung Gear VR. Als je Engels goed genoeg is kun je dit topic op Android Central eens doornemen. Indien je Engels niet zo goed is, kunnen er wel wat tips vertaald worden natuurlijk. 🙂
ik heb mijn gsm uitgekregen. en toen mijn OS gedownload en het is weer goed.

dank je voor reactie
Reputatie 7
Badge +15
Hey Adriaanje,

Fijn om te zien dat Kaassausje je heeft kunnen helpen. 😃

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien we je graag terug op het forum!
nou helaas . ik was te vroeg blij. als ik oplader in gsm doe springt scherm weer terug naar probleem waar ik mee begon. moet wel zeggen dat zonder oplader gewoon tijdens gebruik niet meer gebeurd. dus probleen moet ergens bij oplaadpunt zitten. wie heeft de oplossing
Reputatie 7
Badge +9
Zou je de USBpoort eens voorzichtig schoon willen maken met een tandenstoker of sateprikker? Bij een aantal gebruikers lag de oorzaak bij stof in de USBpoort.

Vergeet niet onder de pin, daar zit meestal de meeste troep.

Reageer