Vraag

Zwart scherm S5

• 23 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1845 Bekeken

ik ben gister een avond uit geweest en het regende de hele avond. ik heb de hele avond niet op mijn telefoon gezeten want het regende en mijn bovenste gedeelte van mijn beeldscherm is er helemaal af. nu heb ik gister alleen even mijn telefoon gebruikt voor Google Maps hij deed het gewoon maar toen ik thuis kwam zag ik allemaal strepen op mijn beeldscherm. toen deed ik hem uit en weer aan toen had ik helemaal geen beeld meer. kan iemand mij helpen zodat hij het weer doet of een tip. ik heb hem nu in een bak met rijst liggen maar word alleen maar erger.

Please help mee!!!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi thirzax i love you too,

Geen paniek ik denk graag met je mee! Heb je jouw toestel inmiddels aan de praat gekregen? Gaat die aan als die verbonden is met de lader of pc? Heb je het toestel kunnen resetten? Dat doe je als volgt; Houd de aan- en uittoets minstens 7 seconden ingedrukt. Het toestel wordt dan automatisch opnieuw opgestart. Blijven de problemen aanhouden? Dan moet je misschien je Galaxy S5 even helemaal resetten naar de fabrieksinstellingen. Bij deze handeling verlies je wel al je data, dus synschroniseer eerst even met je computer! Ga naar Instellingen > Gebruiker en back-up > Back-up maken en terugzetten > Standaardgegevens herstellen > Apparaat resetten > Alles verwijderen.

Mocht dit allemaal niet werken dan moet je jouw toestel ter reparatie aanbieden. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. Je bent je toestel dan even kwijt maar krijgt hopelijk een gerepareerd toestel terug.

Ik hoor graag of de tips hebben geholpen!

Reageer