Beantwoord

10 keer pukcode ingevoerd

  • 24 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

er is 10 keer verkeerd pukcode verkeerd ingevord, Sim kaart werkt niet. Wat kan ik doen
icon

Beste antwoord door CrisTien 24 augustus 2019, 10:45

Goedemorgen @camila778 Welkom in de community van T-Mobile,


Heb je de pukcode 10 keer verkeerd ingevuld, dan is de simkaart niet meer te gebruiken. Je moet in dat geval een nieuwe simkaart bestellen.

Wat op dit moment het snelste werkt is even langs een T-Mobile winkel gaan.
Anders moet je wachten op de hulp van de moderators ze reageren mits niet te druk binnen de 24/48 uur.
Hou er wel rekening mee dat het nu weekend is dus het kan iets langer duren.
Laat even weten of je het zo zelf kan oplossen!

Groetjes en succes.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @camila778 Welkom in de community van T-Mobile,


Heb je de pukcode 10 keer verkeerd ingevuld, dan is de simkaart niet meer te gebruiken. Je moet in dat geval een nieuwe simkaart bestellen.

Wat op dit moment het snelste werkt is even langs een T-Mobile winkel gaan.
Anders moet je wachten op de hulp van de moderators ze reageren mits niet te druk binnen de 24/48 uur.
Hou er wel rekening mee dat het nu weekend is dus het kan iets langer duren.
Laat even weten of je het zo zelf kan oplossen!

Groetjes en succes.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
@camila778 Nog een tip om het af te sluiten👍🏻 De juiste pukcode kan je altijd terug vinden in je account van T-Mobile.

Fijn weekend

Reageer