Beantwoord

3 in 1 Simkaart bestellen werkt niet via MyTmobile

  • 4 juni 2019
  • 4 reacties
  • 331 Bekeken

Ik ben mijn huidige simkaart kwijt en heb deze laten blokkeren. Ik wil nu een vervangende simkaart bestellen alleen lukt dit niet in MyTmobile. Wanneer ik op de button simkaart bestellen klik word ik niet doorgeleid naar een nieuwe pagina maar gebeurt er niets. Doe ik iets verkeerd of is er een andere manier om een simkaart te bestellen?
icon

Beste antwoord door Hajar 5 juni 2019, 14:33

Hi W.cborg,

Het zou gewoon moeten lukken via My T-Mobile. Ik heb de simkaart voor je besteld. De kosten hiervoor zijn 5,09. Je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen thuis en je kan die straks op deze pagina activeren. Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @W cborg Doe je dat in de app of op de site?
Als ik het op de site test lukt het prima.

Je kan ook proberen of het met een andere browser lukt.
Laat het resultaat even weten, anders kan een moderator je verder helpen.
Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.
Je kan ook langs een shop gaan om een nieuwe simkaart te halen.

Groetjes.
Reputatie 7
Badge +20
Hi W.cborg,

Het zou gewoon moeten lukken via My T-Mobile. Ik heb de simkaart voor je besteld. De kosten hiervoor zijn 5,09. Je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen thuis en je kan die straks op deze pagina activeren. Laat je even weten of het zo lukt?
He Hajar,

Bedankt voor de snelle service, de simkaart is al binnen en het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +20
HI W.cborg,

Graag gedaan hoor! Heel fijn dat het is gelukt! Als je in de toekomst weer vragen hebt, let me know! 😊

Reageer