Beantwoord

3-in-1 simkaart past niet

• 24 september 2019
  • 1 reactie
  • 775 Bekeken

Voor mijn nieuwe telefoon heb ik een nano-formaat simkaart nodig. Online staat dat ik een 3-in-1 simkaart heb dus ik zou logischerwijs het kleinste formaat eruit kunnen drukken echter kan dat niet...
Ik zie nergens lijnen lopen die erop wijzen dat ik er nog een kleiner formaat uit kan halen.
Momenteel zit ik vast met het microformaat wat natuurlijk niet gaat passen.
Moet ik er dan maar alsnog een nieuwe 3-in-1 simkaart bestellen?
icon

Beste antwoord door MichelHoog 24 september 2019, 12:52

Het kleinste formaat is de nano sim, dit zou moeten passen in de laatste samsung en iphone toestellen ....

zou om het chip plaatje maar paar millimeteren plastic te zien moeten zijn, dan is het nano .... let bij samsung erop dat je hem er op paar manieren in kan leggen en dat daar altijd extra ruimte is ivm micro sd die er ook in past, dus plaatsing komt nauw in houdertje
Bekijk origineel

1 reactie

Het kleinste formaat is de nano sim, dit zou moeten passen in de laatste samsung en iphone toestellen ....

zou om het chip plaatje maar paar millimeteren plastic te zien moeten zijn, dan is het nano .... let bij samsung erop dat je hem er op paar manieren in kan leggen en dat daar altijd extra ruimte is ivm micro sd die er ook in past, dus plaatsing komt nauw in houdertje

Reageer