Vraag

3 pack sim adapter

Ik heb nu een Iphone 4 icm een iSmart 300. Heb zojuist een Iphone 5 icm iSmart 200 besteld.
Nu gaat het nieuwe nummer wat ik nog moet ontvangen in mijn oude Iphone 4 en mijn huidige nummer wil ik in de Iphone 5. Hiervoor heb ik een nano simkaart aangevraagd.
Nu bedacht ik me net dat ik bij de nieuwe Iphone 5 natuurlijk een nano simkaart bij geleverd krijg en deze past niet in de Iphone 4. Kunnen jullie een sim adapter voor mij aanvragen? En mijn laatste vraag is of alle Tmobile simkaarten in alle Tmobile toestellen passen?

1 reactie

Reputatie 5
@lovesam27 wij kunnen helaas de sim adapter van Nano naar Micro simkaart niet kosteloos leveren. Deze kost 4,95 daarnaast duurt het een aantal werkdagen voordat je deze in huis hebt. De snelste manier is om deze via een T-Mobile Shop aan te schaffen.

Wanneer je toch graag wilt dat wij deze adapter naar je versturen dan ontvang ik graag jouw akkoord voor de kosten.

Alle T-Mobile simkaarten kunnen inderdaad in alle T-Mobile toestellen worden gebruikt, mits ze van het juiste formaat zijn natuurlijk. Daarnaast wil ik opmerken dat onze toestellen welke geleverd worden bij een abonnement al sinds 2008 geen simlock meer hebben.

Ik hoop je vragen zo naar voldoening te hebben beantwoord. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer