Vraag

3 werkdagen, 3 weken, nog geen simkaart!!

• 26 februari 2016
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Beste allen,

Op 7 februari heb ik gemeld in dit forum dat het bestellen van een vervangende prepaid simkaart via de site niet lukte. Een dag later kreeg ik van een T-Mobile medewerker te horen dat een nieuwe (en gratis) simkaart opgestuurd zou worden.
15 februari had ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb weer contact gehad met dezelfde medewerker. Ik kreeg te horen dat het binnen 3 werkdagen geregeld zou zijn.
Gisteren heb ik wederom een bericht gestuurd. Vandaag, 26 februari heb ik nog steeds niks ontvangen.
Dit stelt mij zwaar teleur.
Wat nu?

Groeten.

4 reacties

Reputatie 6
Beste allen,

Op 7 februari heb ik gemeld in dit forum dat het bestellen van een vervangende prepaid simkaart via de site niet lukte. Een dag later kreeg ik van een T-Mobile medewerker te horen dat een nieuwe (en gratis) simkaart opgestuurd zou worden.
15 februari had ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb weer contact gehad met dezelfde medewerker. Ik kreeg te horen dat het binnen 3 werkdagen geregeld zou zijn.
Gisteren heb ik wederom een bericht gestuurd. Vandaag, 26 februari heb ik nog steeds niks ontvangen.
Dit stelt mij zwaar teleur.
Wat nu?

Groeten.

Hoi,

Vervelend dat de simkaart er nog niet is.

Het beste kun je de specifieke medewerker even een berichtje sturen zodat hij/zij je verder kan helpen. Wellicht kunnen jullie even je adres verifiëren, kijken of dit nog klopt.

Succes!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Mipmip,

Erg vreemd dat je de simkaart nog steeds niet hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak! Ik heb je voor de laatste keer alsnog een simkaart toegestuurd.

Ik ben er zo van overtuigd dat de simkaart deze keer wel aan gaat komen dat ik het volgende met je afspreek. Als je simkaart aankomende woensdag nog steeds niet binnen is, dan kom ik je nieuwe simkaart persoonlijk langs brengen! Deal or no deal? ;)

We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart in huis hebt. Houd ons op de hoogte. Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂
Hoi Issam,
Ik heb de simkaart gekregen 🙂 en het activeren ging allemaal prima.
Heel erg bedankt voor je hulp!
Groetjes!
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi MipMip,

Ah super! Goed om te lezen dat je 'm hebt ontvangen.

Graag gedaan natuurlijk en jij bedankt voor de update. ;)

Je weet ons te vinden als je nog andere vragen of verzoeken hebt!

Reageer