Beantwoord

Aanvraag duo simkaart

• 18 januari 2016
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

Goedendag,
Hoe en waar kan ik een dual simkaart aanvragen voor mijn iphone 6?
mvg
Giovanni
icon

Beste antwoord door Hajar 19 januari 2016, 15:42

Hi Giovanni,

Welkom op het Forum!

Dit is je eerst post zie ik. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent! 😉

Goed dat jij je vraag hier stelt! Je kan een duo simkaart aanvragen en activeren op deze pagina.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Giovanni,

Welkom op het Forum!

Dit is je eerst post zie ik. Zou je jezelf willen voorstellen in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent! 😉

Goed dat jij je vraag hier stelt! Je kan een duo simkaart aanvragen en activeren op deze pagina.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Reputatie 2
Duo Sim of dual Sim?

Duo Sim is twee identieke Sims die je in twee verschillende toestellen kan gebruiken. Bijvoorbeeld voor een "vaste" autotelefoon en je iPhone als je niet aan het rijden bent. Het idee is dan wel dat slechts een van beide toestellen tegelijkertijd aan staat.

Voor de iPhone bestaat een zogenaamde dual Sim adapter. Dat is een plat kabeltje dat je samen met je originele Sim aanbrengt en waar je aan het andere eind een tweede Sim kan plaatsen. Deze verstop je dan in een hoesje voor je telefoon. Het is een volledig niet ondersteunde hack en het is ook niet echt dual Sim in de zin dat je op beide nummers tegelijkertijd bereikbaar bent (dual standby).

Reageer