Beantwoord

Aanvraag SIM mislukt.

Hallo,

ik probeer via My-Tmobile een SIM aan te vragen omdat mijn vorige SIM verloren is.
Via de website vroeg ik DRIE keer een SIM aan en kreeg ik volgende melding:

Het is gelukt!
Je ontvangt binnen enkele uren een bevestiging op: [e-mailadres verwijderd] Check ook je spambox.
Niets ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice

Binnen 3 werkdagen wordt de simkaart bij jou door de brievenbus bezorgd. De kosten van de nieuwe simkaart betaal je uit je beltegoed. Zodra je de simkaart hebt ontvangen, kun je die activeren via My T-Mobile.

Alleen krijg ik een minuut later een mail dat de aanvraag is mislukt en dat ik naar de winkel mag om voor 10 euro een SIM an te vragen.

Ik eis dat ik een SIM kan krijgen voor het normale tarief van 5,19
icon

Beste antwoord door Muberra 18 augustus 2017, 15:01

Hi Arthur,

Ik kom je meteen helpen! :)

Ten eerste, wil ik je van harte welkom heten op ons forum. Hier kan je altijd terecht voor jouw vragen! In het systeem zie ik geen sim-aanvraag terug, dus er is inderdaad niet iets goed gegaan. Er is een tijdelijke storing op de website.

Het beste wat je kunt doen is langs de T-Shop gaan voor een nieuwe simkaart. Het handige is dat je de simkaart dan meteen mee krijgt. De kosten zijn €10 in de winkel en dat wordt direct van jouw PrePaid tegoed afgeschreven. Ik wil je graag tegemoet komen in de kosten, dus voor jou ga ik een uitzondering maken. Het bedrag van €5 voeg ik nu direct toe aan jouw tegoed. Dan is de helft in elk geval al betaald. ;)

Ik hoop dat je blij bent met mijn hulp en de coulance. Verder wens ik je alvast een super fijn weekend toe!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi Arthur,

Ik kom je meteen helpen! :)

Ten eerste, wil ik je van harte welkom heten op ons forum. Hier kan je altijd terecht voor jouw vragen! In het systeem zie ik geen sim-aanvraag terug, dus er is inderdaad niet iets goed gegaan. Er is een tijdelijke storing op de website.

Het beste wat je kunt doen is langs de T-Shop gaan voor een nieuwe simkaart. Het handige is dat je de simkaart dan meteen mee krijgt. De kosten zijn €10 in de winkel en dat wordt direct van jouw PrePaid tegoed afgeschreven. Ik wil je graag tegemoet komen in de kosten, dus voor jou ga ik een uitzondering maken. Het bedrag van €5 voeg ik nu direct toe aan jouw tegoed. Dan is de helft in elk geval al betaald. ;)

Ik hoop dat je blij bent met mijn hulp en de coulance. Verder wens ik je alvast een super fijn weekend toe!
Dank.
Reputatie 4
Hi Arthur,

Graag gedaan. :D

Je bent altijd welkom op het forum!

Reageer