Beantwoord

Aanvraag sim mislukt


Vanmorgen via my t-mobile een vervangende simkaart besteld. Eerst het beltegoed opgewaardeerd en daarna de bestelling geplaatst. Vervolgens een mail ontvangen met de mededeling uw aanvraag is mislukt. Probeer het nog een keer via my t-mobile nog een keer geprobeerd maar daar krijg je de melding u heet vandaag al een nieuwe simkaart besteld u kunt pas na 7 werkdagen een nieuwe aanvragen! Vervolgens vind je nergens een nummer waarnaar je kan bellen alleen een verwijzing naar Facebook of Twitter die niet werkt. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door David 30 november 2017, 12:02

Hoi Blancafiolwt,

Goed dat je het even laat weten! Je kunt overigens op onze contactpagina ook andere manieren vinden om contact met ons op te nemen, buiten social media.

In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er een aanvraag is gedaan én dat er een e-mail is verstuurd dat deze niet goed verwerkt zou zijn. De e-mail lijkt per ongeluk verstuurd te zijn, want de status van jouw simkaart is dat deze gewoon gisteren aangevraagd is. Het kan 3 werkdagen duren voor je de simkaart hebt ontvangen. Met een beetje geluk is de simkaart er voor het weekend en anders gelijk erna.

Houd je ons op de hoogte of de simkaart goed ontvangen is? Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Blancafiolwt,

Goed dat je het even laat weten! Je kunt overigens op onze contactpagina ook andere manieren vinden om contact met ons op te nemen, buiten social media.

In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er een aanvraag is gedaan én dat er een e-mail is verstuurd dat deze niet goed verwerkt zou zijn. De e-mail lijkt per ongeluk verstuurd te zijn, want de status van jouw simkaart is dat deze gewoon gisteren aangevraagd is. Het kan 3 werkdagen duren voor je de simkaart hebt ontvangen. Met een beetje geluk is de simkaart er voor het weekend en anders gelijk erna.

Houd je ons op de hoogte of de simkaart goed ontvangen is? Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt, laat het gerust weten!
Goedemorgen,

De simkaart hebben we nog niet ontvangen, ook zie ik dat de kosten nog niet van het beltegoed zijn afgeschreven dus het lijkt erop dat eea nog niet in behandeling is genomen.
Vanavond contact gehad met iemand van de klantenservice nu top geholpen aanvraag was niet in behandeling genomen nu in afwachting van de nieuwe sim kaart nog even geduld hebben.
Reputatie 7
Badge +18
Hi Blancafiolwt,

Het is jammer dat de simkaart uiteindelijk toch niet geleverd was, maar top om te lezen dat je goed bent geholpen en dat de simkaart onderweg is! 🙂

Mochten we je hier op het forum nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer