Vraag

Aanvragen nieuwe simkaart geeft foutmelding

Net als in het forum-onderwerp "Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)" lukt het mij ook niet om een simkaart te bestellen, ook dezelfde foutmelding al tig keer gisteravond en vandaag. Kan ik er ook 1 toegezonden krijgen net zoals die andere mensen. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet, dhr. Verhoeven.

5 reacties

Reputatie 6
Net als in het forum-onderwerp "Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)" lukt het mij ook niet om een simkaart te bestellen, ook dezelfde foutmelding al tig keer gisteravond en vandaag. Kan ik er ook 1 toegezonden krijgen net zoals die andere mensen. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet, dhr. Verhoeven.

Hallo dhrVerhoeven,

Uiteraard is dit mogelijk, Maandag zal een medewerker alles in gang zetten. In de verloop van volgende week zal de simkaart in de bus vallen.
kme, dank voor uw snelle positieve reactie. Ik kijk uit naar het moment van ontvangst.
Reputatie 7
Badge +20
Hi dhVerhoeven,

Welkom op ons Forum!

Excuses voor het ongemak! Wij hebben momenteel te maken met een technische storing waardoor het voor onze PrePaid klanten niet mogelijk is om een simkaart te bestellen. Maar geen zorgen! Ik heb voor jou een simkaart besteld en je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Je kan je simkaart op deze pagina activeren.

Is daarmee alles naar wens? Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Laat het mij weten! 🙂
Hallo Hajar,
Simkaart ontvangen en alles werkt zoals verwacht.
Ik heb nog wel 1 opmerking, afgelopen zaterdag waren ze in de winkel helemaal niet bereid om een simkaart voor 5,09 euro te verkopen, ondanks mijn argument van de dagenlange storing. Vond ik niet bepaald klantvriendelijk.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi dhVerhoeven,

Bedankt voor je terugkoppeling. Gelukkig heb je de simkaart nu wel ontvangen en werkt alles weer!

Goed dat je dit aangeeft! Ik wil je mijn excuus namens mijn collega's aanbieden. Ik was niet in de T-Mobile Shop dus ik kan de situatie niet goed beoordelen. Maar begrijpelijk dat je in deze situatie de simkaart voor de online prijs had willen bestellen.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer