Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)

Reputatie 5
Wil je een nieuwe simkaart aanvragen, omdat je huidige simkaart is gestolen, de PUK-code is geblokkeerd of omdat de simkaart niet meer goed functioneert? Dan kan je een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile.

Link aanvraag simkaart (Abonnement)
Link aanvraag simkaart (PrePaid)

[b]Voor het aanvragen van een nieuwe simkaart worden kosten in rekening gebracht[/b]. De prijzen staan vermeld op My T-Mobile (zie linkjes hierboven) en op de T-Mobile Prijslijsten.

- UPDATE -

Dit topic is gesloten. Voor alle nieuwe informatie en eventuele vragen die je hebt kan je nu terecht in het nieuwe simkaart-topic.
This topic has been closed for comments

821 reacties

Hallo,

Ik heb nog een oude simkaart welke begint met: 8931162111
Graag ontvang ik zo snel mogelijk een nieuwe kaart

Groeten,

Olaf Winkel
Reputatie 4
@oawinkel

Welkom op de T-Mobile Community! 😃

Ik heb je een nieuwe simkaart verzonden. 🙂
Hallo,

Ook ik ben nog eigenaar van een verouderde simkaart, dat begint met met: 8931162111
Ik zou graag een nieuwe toegestuurd krijgen...

Groeten, Lonneke
Hallo,

Ik heb nu voor het eerst een microsimkaart nodig en maak nog gebruik van een verouderde sim 893116211123809 enz. Mijn gegevens op MyT-mobile kloppen nog. Graag ontvang ik een nieuwe sim

Mvg Katja
Reputatie 2
Kan je de simkaart ook weer deblokeren?
Ik heb mijn telefoon weer gevonden..

Hallo,

Ook ik ben nog eigenaar van een verouderde simkaart, dat begint met met: 8931162111
Ik zou graag een nieuwe toegestuurd krijgen...

Groeten, Lonneke

gewoon bij t-Mobile een nieuwe aanvragen. Deze wordt dan binnen enkele dagen kosteloos toegestuurd.
Reputatie 5
@Love.Lonneke en Katja_K,
er is een nieuwe simkaart voor jullie aangevraagd. Hiervan is ook een bevestiging per e-mail naar jullie toegestuurd.

@sajsmit
Ik zie dat je zojuist de simkaart hebt gedeblokkeerd via de klantenservice.
Hallo,
ook ik heb opeens een microsimkaart nodig omdat ik een ander toestel heb waar mijn "gewone" simkaart niet in blijkt te passen.
Alleen, aanvragen via de T-mobile site lukt niet... wrsch omdat ik in een (collectieve) zakelijke bundel zit?

Groeten, Milca
Hallo,

Ik heb nog een oude simkaart met beginnr.: 8931162111
Ik heb een nieuw toestel met microsim, men zegt dat je hem kan knippen, maar dat een oude sim niet goed werkt met nieuwe toestellen..

kunnen jullie een passende sturen?
Groeten,
D. Slingerland
Hallo,

Ik heb nog een oude simkaart welke begint met: 8931162111
Graag ontvang ik zo snel mogelijk een nieuwe (Micro)Simkaart

Groeten,

RPS
Dolfijn1 schreef:

Hallo,

Ik heb nog een oude simkaart met beginnr.: 8931162111
Ik heb een nieuw toestel met microsim, men zegt dat je hem kan knippen, maar dat een oude sim niet goed werkt met nieuwe toestellen..

kunnen jullie een passende sturen?
Groeten,
D. Slingerland

is al telefonisch opgelost. geen sim meer nodig..
ook ik heb nog een oude simkaart kan ik een nieuwe ontvangen mijn gegevens kloppen alvast bedankt
ik vergat te vermelden dat t om een gewone simkaart gaat
Hallo T-Mobile,

Ik heb nog een oude simkaart. Standaard formaat.
Kan ik een nieuw type simkaart krijgen.

Groetjes spinningdiamond

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Hoi,
Ik ben ook eigenaar van een oude sim (8931162111).
Ik kom daar nu achter, omdat ik mijn nieuwe telefoon wil gebruiken en de sim daar niet in past.
Kunnen jullie een nieuwe kaart sturen? En wanneer kan ik deze verwachten (ik kan mijn oude telefoon niet gebruiken omdat deze het vandaag heeft begeven, dus ik heb er wat haast mee).
Groet,
Hiske
Reputatie 2
Ik heb trouwens een micro sim nodig voor mijn S4 mini. Dank!
Reputatie 2
Goedemiddag, 

Ik heb een nieuwe nanosimkaart die ik nog moet activeren maar wil ook graag de gewone blijven gebruiken. 
Welke duo sim moet ik da aanvragen?

Groet, 
Susan
Reputatie 2

Ik heb trouwens een micro sim nodig voor mijn S4 mini. Dank!

Ik heb er inmiddels een geregeld via de tmobile winkel.
Ik heb nog een oude simkaart die begint met 8931162111......
Graag een nieuwe toesturen die iig past in de iphone 4s.
Alvast bedankt!
Reputatie 5
@all

Mijn oprechte excuses voor de late reactie. Ik heb al jullie nummers nagekeken en zie dat iedereen ondertussen een nieuwe simkaart heeft aangevraagd via My T-Mobile, de T-Mobile Klantenservice of via één van mijn collega's van Twitter of Facebook. Mochten jullie hier nog vragen over hebben dan kun je hier altijd een berichtje over sturen! 🙂

@JoRom

Ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Binnen enkele werkdagen ligt de simkaart bij je op de deurmat.
Hallo Roan,
ik heb inderdaad de simkaart besteld (had ook nog een oud type) en inmiddels ook ontvangen. Wordt het afgeboekte beltegoed eventueel nog teruggeboekt? 
Bij voorbaat hartelijk dank,
Groeten RPS
Hallo,

Mijn HTC Desire restart steeds, nu las ik op forum dat het ligt aan oude simkaart 8931162111,
bij deze wil ik graag een nieuwe simkaart ontvangen.

Mvg, Silvia
Hallo,

Ik heb nog een hele oude simkaart welke begint met: 893 116 9811

Graag ontvang ik kosteloos een MICRO simkaart.

Ik maak gebruik van een T-Mobile pre-paid telefoon, maar dat kaartje kan ik niet overplaatsen naar de simlockvrije Samsung Galaxy Pocket Neo die onlangs is aangeschaft. Erg belangrijk is dat ik mijn oude nummer kan behouden!

Groet,
Antonio
Ik heb nog een oude simkaart beginnend met nr. 8931162111, ik zou graag een nieuwe ontvangen. Ik heb ook een adapter aangevraagd, deze is voor een andere simkaart, misschien kan het tegelijk verstuurd worden?

Alvast mijn dank!
Hallo,

ik heb ook een oude Simkaart, tenminste ik heb nog een oude BEN kaart welke begint met nummer 8931160111 en neem aan dat dat oud is 😉. Ik heb net een Galaxy s3 4G besteld en vermoed dat een nieuwe kaart wel nodig zal zijn. Kunnen jullie er één opsturen? Bij voorbaat dank.