Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

821 reacties

HELP

Ik heb hier een oude sim kaart met verouderd nummer 8931162111 die niet meer werkt. graag zou ik een nieuwe toegestuurd krijgen.
ZIT NU GEHEEL ZONDER TELEFOON
het is het normale formaat.sim kaart. 
Met vr.gr. Jan Kievit
Vanavond heb ik mijn contract verlengt en was tegelijk ook aan het zoeken waarom mijn internet het met regelmaat slecht doet, blijkt dus aan de sim te kunnen liggen.
Tevens heb ik geprobeerd met mijn andere sim (ik heb zo'n duo sim pakket) maar dat lostte het probleem niet op.
Ook mijn Simkaart begint met 8931162111....
Zou ik ook een nieuwe (duo?) sim kunnen ontvangen die tevens ook in de nieuwe Galaxy S4 past?
Alvast bedankt.

Neil
Hallo,
Ik wil graag een nieuwe simkaart aanvragen.
Ik heb nog een oude van Orange, nr 893120 enz. Ik heb een micro sim nodig in mijn nieuwe gsm.
Ik heb prepaid en wil wel mijn nummer behouden.Kan dat?
Alvast bedankt
Reputatie 6
@silviaaaaatje

Welkom hier op het Forum!

Ik heb een nieuwe simkaart naar je verstuurd per post. Deze ontvang je over enkele dagen thuisgestuurd. Wil je laten weten of het probleem hiermee is opgelost?

@AntonioV

Ook heel hartelijk welkom hier op het Forum van T-Mobile!

Voor jou heb ik ook een nieuwe simkaart verstuurd. Je krijgt deze per post thuis. Je houd hiermee jouw oude nummer 🙂
Reputatie 6
@AvVVvdG

Ik heb de nieuwe simkaart en adapter voor de andere simkaart naar je verstuurd. Over enkele dagen ontvang je deze 🙂
Reputatie 6
@Micfab

Ik heb de simkaart voor je verstuurd. Over enkele dagen ontvang je deze per post thuisgestuurd.

@jankievit

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ook voor jou heb ik de simkaart verstuurd 🙂 Deze ontvang je over enkele dagen per post op het bij ons bekende adres.
Reputatie 6
@Noeltie

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Ik heb nieuwe duo-sims naar je verstuurd. Over enkele dagen krijg je post van ons op het bij ons bekende adres met deze simkaarten 🙂
Reputatie 6
@Pixie

Welkom hier op het Forum!

Ook jij krijgt over enkele dagen post van ons met jouw nieuwe simkaart 🙂 Hierbij behoud je jouw huidige nummer 🙂
Dank Chris076, ik neem aan dat nummerbehoud standaard is?

@MicfabIk heb de simkaart voor je verstuurd. Over enkele dagen ontvang je deze per post thuisgestuurd.@jankievitWelkom hier op het T-Mobile Forum!Ook voor jou heb ik de simkaart verstuurd 🙂 Deze ontvang je over enkele dagen per post op het bij ons bekende adres.

Kaartjes zijn al binnen, bedankt!
Hallo, ook ik zit nog met een oude duo simkaart met een nummer wat begint met 8931162111...
Zou ik ook een nieuwe set duo sim kunnen ontvangen?
Reputatie 5
@Micfab

Met het activeren van de simkaart behoud je gewoon het huidige telefoonnummer.

@AnjaK

Bedankt voor je reactie op de T-Mobile Community.

Ik heb direct nieuwe simkaarten voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen op het bij T-Mobile bekende adres. 🙂
Goede morgen,

Hierbij zou ik graag een nieuwe micro simkaart willen ontvangen, mijn oude is stuk:  8931162111.

Nog een vraag zit hier ook een adaptor zodat hij ook in een normale simkaart slot past, anders zou ik die ook graag willen ontvangen.

Hartelijk dank.
Goede morgen, ik heb een I-Phone 5 gekocht maar mijn oude simkaart past er natuurlijk niet in. Hoe moet ik een andere simkaart aanvragen voor mijn I-Phone 5?
Hallo,

Ik net een nieuwe telefoon besteld.
In deze telefoon moet een micro-simkaart.
Mijn oude orange-sim begint met: 893120.
Zouden jullie mij een nieuwe micro-sim kunnen opsturen, graag met nummerbehoud?

Alvast bedankt,
Stefan
Reputatie 4
Welkom allemaal op het forum! :D

@nelioso

Ik heb een nieuwe sim verzonden, deze kun je op My T-Mobile wijzigen. De simkaarten worden geleverd in een normaal formaat simkaart. Hier kun je de microsimkaart uitdrukken. Wanneer je dit voorzichtig doet kun je dit als simkaartadapter gebruiken. :)

@Bokkiwokki

Wanneer je bij T-Mobile een iPhone 5 besteld hebt dan wordt er een nanosimkaart meegeleverd.

@SvE

Naar jou heb ik ook een simkaart verzonden. Wanneer je die wijzigt zal je nummer daarop staan. Ook voor jou is bovenstaande van toepassing, je krijgt een microsim in een normaal formaat sim. 🙂
Hoi,

Ook ik heb een oude simkaart en zou graag een nieuwe ontvangen ivm het supersnel leeglopen van de accu van mijn HTC Sensation.

Gr Tuttie
Reputatie 5
@Tuttie

Welkom op de T-Mobile Community.

Vervelend om te zien dat je toestel zo snel leegloopt. Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je aangevraagd en deze zal binnen enkele werkdagen bij je op de deurmat vallen. Laat je me even weten of dit het probleem met je toestel verhelpt?
Hoi,
Voor mijn nieuwe gsm heb ik een Micro sim nodig merk ik nu en zag toen dat ik nog een ouwe simkaart had beginnend met 89311...
Zouden jullie me een micro sim kunnen opsturen?
Alvast hartelijke dank,
Ik heb ook nog een oude SIM kaart (8931162111...) en een nieuwe telefoon.

Kunnen jullie me een microSIM sturen?

Hoi,
Voor mijn nieuwe gsm heb ik een Micro sim nodig merk ik nu en zag toen dat ik nog een ouwe simkaart had beginnend met 89311...
Zouden jullie me een micro sim kunnen opsturen?
Alvast hartelijke dank,

Zou het nog mogelijk zijn om mijn bovenstaande verzoek te annuleren?
Bij voorbaat dank,
Hoi T-mobile,
ik heb ook een oude simkaart die begint met nr 8931162111. Kan ik een nieuwe krijgen?

Alvast bedankt!
Daphne
Hoi,
Ik heb een ouwe sim die met 8931162111 begint en heb net verlengd met LG G2. Kan ik een nieuwe microsim krijgen?
Frank van Hof
Beste Raymond,

Graag ontvang ik ook een nieuwe simkaart op micro formaat (of die ik langs de lijntjes kan uitknippen) voor mijn neiwue smartphone. Ik heb nog een hele oude van T mobile met et genoemde nr.

Alvast hartelijk dank,

Isabella
...........