Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

821 reacties

Hallo,
Ik heb ook nog een oude sim-kaart en ontvang graag een nieuwe.
Alvast bedankt!
Hallo T-mobile, 

Ik heb ook nog een oude sim-kaart en een nieuwe telefoon waar een Microsim in moet. Graag ontvang ik er een : )

Alvast bedankt!
Dag,

Wat fijn dat je een nieuwe simkaart kunt krijgen als je er nog een hebt met een oud nummer. Ik heb ook nog een simkaart beginnend met dat nummer die nu volgens mij kapot is gegaan is. Heel graag krijg ik een nieuwe toegestuurd.

Groetjes,
Rosalie
Reputatie 4
Dag,

Ook ik heb een oude simkaart beginnend met 8391162111 en ontvang graag een nieuwe

Bedankt alvast!
Hallo T-mobile,

Ik heb nog een oude Orange simkaart (nummer 893120...)
Ik ondervind hierdoor veel problemen met mijn Smartphone.
Gelieve een nieuwe simkaart op te sturen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Sharon
kan ik ook een nieuwe microsim krijgen? ik heb nog een oude sim met het nummer 8931162111.....

al vast bedankt!
Hallo ik heb nog een oude SIM kaart met nr. 89311 62111 ....................
Ik krijg vrijdag een Galaxy S3 en ontvang daar graag een geschikte SIM kaart voor.

Alvast hartelijk bedankt,

Björn
Het duurt wel lang zeg voordat er wordt gereageerd...
heb nieuw toestel en mijn oude sim werkt nu niet meer (is te groot)
heb nu een oude simkaart 8931169811.... (staat nog BEN op) dus oud genoeg

nieuwe toestel is samsung galaxy s4 mini
graag hiervoor nieuwe sim

met vr gr
joduiv
Reputatie 2
Ook ik zou graag een nieuwe simkaart ontvangen, heb ook nog een oude die begint met 8931162111.
Wat is de snelste manier? Want op het moment kan ik niet meer bellen...
Bedankt!
Reputatie 5
@all

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb jullie allemaal een nieuwe simkaart toegestuurd. Binnen enkele werkdagen ontvang je deze op het bij T-Mobile bekende adres. 🙂
Reputatie 2
@all

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb jullie allemaal een nieuwe simkaart toegestuurd. Binnen enkele werkdagen ontvang je deze op het bij T-Mobile bekende adres. :)

ook voor mij? Want je bericht is wel erg kort na het bericht van mij geschreven.😕
Bedankt @Roan
Nieuw toestel, oude simkaart...
Nu lees ik hier dat sommige problemen wellicht daardoor komen. Graag ontvang ik dan ook een nieuwe simkaart. Alvast bedankt!
Reputatie 6
@Sharonaa

Ook voor jou is er een simkaart verstuurd. Deze zul je over enkele dagen thuisgestuurd krijgen per post. 🙂
Reputatie 6
@kojapu

Welkom hier op het Forum!

Ik heb een simkaart naar je toegestuurd 🙂 Wil je laten weten zodra je deze in gebruik hebt genomen of het probleem is opgelost?
Hallo,

Ik heb nog een oude simkaart welke begint met: 8931162111
Graag ontvang ik een nieuwe (Micro)Simkaart

Regards
Ik heb ook nog een oude simkaart nr 8931162111. Dus ontvang graag nieuwe. Gr .
Ik heb ook nog een oude, een hele oude, ik zie de nieuwe graag tegemoet.
Reputatie 2
@Sharonaa

Ook voor jou is er een simkaart verstuurd. Deze zul je over enkele dagen thuisgestuurd krijgen per post. :)

Dank je wel:D
Reputatie 4
@waldo08 en @-maurice-

Ik heb jullie beiden een nieuwe (micro)sim gestuurd. Je zal deze begin deze week in de brievenbus ontvangen. :)

@Essie 11

Onder het account waarmee je nu bent ingelogd op het forum staat een nummer die geen oude simkaart heeft. Deze begint met 8931162112.
@waldo08 en @-maurice-

Ik heb jullie beiden een nieuwe (micro)sim gestuurd. Je zal deze begin deze week in de brievenbus ontvangen. :)

@Essie 11

Onder het account waarmee je nu bent ingelogd op het forum staat een nummer die geen oude simkaart heeft. Deze begint met 8931162112.

Thanx Bram, kzie um graag tegemoet
Ik heb nog een oude simkaart: 8931162111.
Ik begrijp dat het dan mogelijk is om kosteloos een micro SIM kaart te laten toesturen?
Hallo,

Hier ook een eigenaar van een oude sim.

Graag ontvang ik een nieuwe sim met micro sim erin.

Alvast bedankt!

Sahieda
Ik heb nog de oude 8931162111 simkaart en heb een galaxy note 2
Graag zou ik een nieuwe willen hebben (een micro simkaart)

Bij voorbaad dank