Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

821 reacties

Hoi,

Ik heb nog een simkaart welke met nummer 8931162111 begint.
Graag ontvang ik een nieuwe micro simkaart

Gr michael
LS,

Ik heb ook een oude orange simkaart. Kan deze vervangen worden?
Goedemiddag,

Ik heb een simkaart met het nummer '8931201805', deze wil ik graag gebruiken in een smartphone. Zou u mij een microsim kunnen opsturen?

Vriendelijke groet en alvast bedankt!
Ik heb nog een oude orange prepaid kaart met het nummer 893120.
Gisteren heb ik een Galaxy S4 gekocht, maar daar moet een micro-sd in.
Graag zou ik deze opgestuurd krijgen.
hallo ik heb een samsung galaxy S4 kado gekregen van mijn hubbie maar helaas past mijn antieke simkaart er niet in :( 
hoe kom ik aan een microsim?? en wat zijn de kosten en houd ik dan mijn eigen nummer gewoon >>>??? ik hoor het graag  mijn simnummer is : 8931162111415738969
Ik heb nog een oude simkaart (893120) Deze past niet in mijn nieuwe telefoon. Kan ik een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen?
Reputatie 6
@iedereen

Welkom hier bij ons op het Forum!

Ik heb de gevraagde simkaart verstuurd 🙂 Deze ontvangen jullie over enkele dagen per post thuisgestuurd.

@rietje.martin

Ik heb de simkaart kostenloos vervangen voor je 🙂 Deze krijg je over enkele dagen thuisgestuurd. Hierbij hou je uiteraard jouw eigen nummer!
@iedereen

Welkom hier bij ons op het Forum!

Ik heb de gevraagde simkaart verstuurd 🙂 Deze ontvangen jullie over enkele dagen per post thuisgestuurd.

@rietje.martin

Ik heb de simkaart kostenloos vervangen voor je 🙂 Deze krijg je over enkele dagen thuisgestuurd. Hierbij hou je uiteraard jouw eigen nummer!

helemaal top .. thanks en fijn weekend 🙂
Ik ben in het bezit van een nieuwe nokia 625, maar mijn simkaart is nog van de 8931162111 reeks.
Ik zou het op prijs stellen als ik een micro sim kan ontvangen.

Bedankt!
Wil je een nieuwe simkaart aanvragen, omdat je huidige simkaart is gestolen, de PUK-code is geblokkeerd of omdat de simkaart niet meer goed functioneert? Dan kan je een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile.

Link aanvraag simkaart (Abonnement)
Link aanvraag simkaart (PrePaid)

Voor het aanvragen van een nieuwe simkaart worden kosten in rekening gebracht. De prijzen staan vermeld op My T-Mobile (zie linkjes hierboven) en op de T-Mobile Prijslijsten.

Heb je een abonnement? Dan worden deze kosten in rekening gebracht op de eerstvolgende factuur.
Heb je een PrePaid aansluiting? Dan worden de kosten direct na het bestellen in mindering gebracht op je PrePaid-tegoed. Let op: het is niet mogelijk om van een promotie-tegoed een simkaart te bestellen. Zorg er dus voor dat er voldoende tegoed op staat. Kan je het PrePaid tegoed niet meer opwaarderen? Dan kan je een beltegoedkaart aanschaffen en vervolgens telefonisch (06-24001200) of via Twitter (@tmobile_webcare) contact opnemen met de klantenservice. Houd de opwaardeercode bij de hand. Dan zullen we het tegoed opwaarderen, zodat je een nieuwe simkaart kunt bestellen.

Oude simkaart
Heb je nog een hele oude simkaart en gebruik je deze in combinatie met een smartphone? Dan kunnen we deze kosteloos vervangen. Een oude simkaart kan je herkennen aan de eerste cijfers van het simkaartnummer:
- 8931162111...
- 893120... (Orange)

Vermeld hieronder dat je nog gebruikmaakt van een oud type simkaart. We zullen dan een nieuwe toesturen. Controleer van tevoren wel op My T-Mobile of je adresgegevens nog juist zijn en pas deze, indien nodig, direct aan. Als we eenmaal de simkaart hebben opgestuurd en achteraf blijkt het adres niet juist te zijn, dan worden er voor de 2e aanvraag wel kosten in rekening gebracht.

Indien je je contract gaat vernieuwen (via T-Mobile.nl, telefonisch of in de T-Shop) in combinatie met een nieuw toestel waar een ander type simkaart in moet dan de simkaart die je nu hebt, dan ontvang je automatisch de juiste sim bij je nieuwe toestel. Je hoeft hiervoor dus geen simkaart aan te vragen.

BELANGRIJK: Vermeld géén persoonlijke gegevens in je reactie. Indien de T-Mobile Moderators meer info nodig hebben, dan zal er aan je gevraagd worden op deze gegevens via een privébericht te sturen. Stuur alleen persoonlijke gegevens naar T-Mobile Moderators. Deze zijn herkenbaar aan de 'titel' onder de profielfoto.

Mijne heren,

graag ontvang ik kosteloos een andere simkaart ter ver vervaning van een oud nr (893111 62111126876983), graag een micro omdat ik een samsung s4 heb aangeschaft.
Ik heb ook nog een oude Sim kaart en telefoon valt nu om de haverklap uit, kunnen jullie mij een nieuwe sturen.
Alvast bedankt, Miranda121
Ik heb nog een oude sim en zou graag een nieuwe ontvangen voor gebruik in een nieuwere smartphone.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
@iedereen

Welkom hier op ons Forum! 🙂

@StellaK

Ik heb de simkaart naar je verstuurd, deze ontvang je over enkele dagen per post thuisgestuurd. Veel plezier met jouw nieuwe toestel! 🙂

@bolochantitter

Ook voor jou heb ik de simkaart verstuurd. De post zal deze over 2/3 dagen bij je afleveren 🙂

@Miranda121

Ook voor jou heb ik een nieuwe simkaart verstuurd. Deze krijg je over enkele dagen thuis per post.

@Duu

Jouw nieuwe simkaart is besteld voor je 🙂 Deze krijg je over een paar dagen thuisgestuurd per post! 🙂
Hallo,

Ik heb ook nog een oude sim, nu sinds het weekeind een samsung galaxy S3 om deze te kunnen gebruiken heb ik een micro simkaart nodig.😕
Kan ik deze kosteloos verkrijgen? Alvast bedankt groeten
Reputatie 6
@Trouwe T klant

Ik heb kostenloos een nieuwe simkaart naar je toegestuurd 🙂 Over 2/3 dagen ontvang je deze per post thuisgestuurd.
ik heb nog een oude prepaid simkaart 8931162111.. in mijn nokia nu heb ik een LG E460 optimus L5 2 gekocht dus een nieuwe simkaart nodig volgens jullie site na wat zoeken via de site een mini sim (2ff).

Ik zie al heel wat reacties wat is de wachttijd voor de kaart?

alvast bedankt voor de service

Stephan
hallo daar, ook ik ben in het bezit van een oude prepaid simkaart, en sinds gisteren in het bezit van een nieuw toestel waarvoor micro-sim vereist is. ik zie hier dat ik gratis een nieuwe micro-sim kan aanvragen.. mijn simkaartnummer is 89311 ***********.
alvast bedankt!
Reputatie 6
@Skar83

Ik heb een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. Deze ontvang je over enkele dagen per post thuisgestuurd 🙂
Reputatie 6
@kaptein-haak

Je ontvangt over 2-3 dagen de simkaart thuis per post. 🙂
Reputatie 6
Omdat er geen simkaarten kostenloos meer verzonden worden, wordt dit topic gesloten. Heb je toch een nieuwe simkaart nodig? Dan kun je deze via jouw My T-Mobile pagina bestellen of dit aangeven in dit topic. Vanaf nu worden er kosten voor in rekening gebracht.
Hallo,

Graag zou ik een nieuwe sim gratis ontvangen voor mijn nieuwe Samsung s4 mini. Ik heb nog een oude sim met nummer 8931162111

Alvast bedankt
Carolina Handgraaf