Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

821 reacties

Reputatie 5
@Bosmattie
@Sjefje

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Omdat jullie beiden nog gebruik maken van een oud type simkaart heb ik gratis nieuwe micro-simkaarten toegestuurd. Binnen enkele werkdagen liggen de simkaarten op de deurmat! :)

@sahieda

Ik zie dat je al contact hebt gehad met één van mijn collega's van de T-Mobile Klantenservice en dat er een nieuwe simkaart is toegestuurd. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 😉
Hallo,

Ik heb nog een oude simkaart welke begint met: 8931162111
Graag ontvang ik zo snel mogelijk een nieuwe kaart.

mvg,

Xuan
Hallo,

Ik heb nog een hele oude (BEN) sim kaart.(89311601...) telt die ook?
Hallo,

Ik heb ook een heel oude sim kaart waarvan het nummer begint met 8931162111. Kan een nieuwe krijgen die werkt en past in mijn galaxy core.

Mijn gegevens kloppen nog.

Groet
Ivan
Hallo,

Ik heb nog een oude simkaart met beginnr.: 8931162111
Ik heb een nieuw toestel met microsim. Kunnen jullie een vervangende toesturen?

Alvast hartelijk dank,
ron.
Aanvulling in mijn samsung galaxy core moet blijkbaar een micro sim kaart. Kan die opgestuurd worden?
Moet ik nog iets doen om een nieuwe kaart te krijgen?
Alvast bedankt
Groet
Ivan
Hallo,

Ik heb nog een oude orange simkaart met beginnr: 893120...
Graag ontvang ik een nieuwe (Micro)Simkaart.

Alvast bedankt,

Christiaan
Beste T-mobile,

Ik heb nog een verouderde simkaart, het nummer begint met: 8931162111
Omdat mijn vorige telefoon stuk is, heb ik een nieuwe aangeschaft. Hier moet een micro-simkaart in.

Kunnen jullie die kostenloos naar mij opsturen z.s.m (aangezien ik nu zonder telefoon zit en niet te bereiken ben)? En behoud ik dan mijn oude nummer en beltegoed?
Het adres klopt.

Met vriendelijke groet,
TrotterLove
I,k heb nog een Oude simkaart die begint met 8931162112.
Dus graag een nieuwe.
Hoi,

Ik heb een abonnement afgsloten, maar geen microsimkaart gekregen. Ik heb nu een verouderde simkaart die ik gebruik en begint met 8931162111.
Kunt u mij een microsimkaart toesturen?
Kan ik mijn oude ook blijven gebruiken?

Graag hoor ik van u.

Groet
Ik wil graag een nieuwe micro simkaart toegestuurd krijgen mijn oude heb ik verkeerd geknipt.
Beste T-mobile,

Ik heb nog een oude simkaart met nr. 8931162111. Op de forum heb ik vernomen dat jullie deze kosteloos vernieuwen met de micro simkaart.
Dus ben ik vandaag langs de T-mobile shop gegaan, maar daar moest ik €10 betalen voor een nieuwe simkaart. Deze heb ik nu betaald, omdat ik anders mijn nieuwe toestel niet kan gebruiken.  Maar klopt het dat jullie een ander beleid voeren mbt de shops?

Ik hoop spoedig een reactie van jullie te mogen vernemen.

Mvg,

Pymok
Beste T-Mobile,

Ik hen nog een oude orange sim kaart. Het ICC nummer: 893120130400xxxxxx
Graag ontvang ik een microsim voor mijn smartphone.

Alvast bedankt.
Nora Kipp
hallo

Ik heb nog een verouderde simkaart, het nummer begint met: 89311621
graag ontvang ik een nieuwe

alvast bedant!
Reputatie 5
@all

Bedankt voor jullie reacties in dit topic. Ik heb jullie allemaal een nieuwe simkaart toegestuurd. Binnen enkele werkdagen ligt deze in de brievenbus.

@Krish

Zodra je de nieuwe simkaart in gebruik neemt komt de oude te vervallen. Het is dus niet mogelijk om beide simkaarten te gebruiken. Op het moment dat je twee simkaarten wenst te gebruiken is er de duosim.

@Pymok

Vervelend om te zien dat je voor de simkaart hebt moeten betalen. Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Ik hoop snel een reactie van je te ontvangen. 🙂
Reputatie 2
Ook ik heb een oude simkaart...
Bij het aanvragen van een nieuwe op de site kan je niet aangeven dat je een oude simkaart hebt.
Daarom hoop ik dat het hier goed komt...

Mijn gegevens kloppen nog.

Mvg Floor
Ik zou graag een nieuwe simkaart willen ontvangen.
Heb er momentel problemen mee, kan niet gebeld worden of zelf bellen, smssen.
Niet aangemeld bij netwerk, krijg ik als melding en alleen met wifi krijg ik whatsapp of emails binnen.
Ook is het zo dat ik de oude simkaart nog heb met nummer 8931162111

Gaarne zsm toesturen omdat ik nu niet bereikbaar ben zoals zakelijk als prive !!

Alvast bedankt,

Mvg Monique Fan
Hoi,
Ik heb nog een oude simkaart die begint met 893120...... van Orange.
Had ik een nieuw micro simkaart besteld en inmiddels ontvangen (nog niet geactiveerd). Maar dat koste me 5 euro!
Toen had ik bestelling via webshop gedaan wist ik niet dat het kosteloos kan zijn.
Stond geen info erover dat een verouderde simkaart kostenloos vervangt kan zijn.
Ik wil ook mijn oude simkaart kunnen gebruiken (ivm mijn oud toestel) en micro-simkaart met mijn smartphone.

Hoe kan ik dit oplossen?
Kan ik terug krijgen 5 euro die had ik voor een nieuwe micro-simkaart al betaald?

Alvast bedankt!
Mvg Andriy Zanik
Reputatie 2
Ik heb ook nog een oude simkaart zie ik (8931162111200139621) ik heb alleen vorige week al een micro simkaart via de site besteld voor 5 euro. Waar hij tevens nog niet binnen is (3 werkdagen zijn overschreden) en ik dus nog steeds wacht zou ik het wel een mooi gebaar vinden om de bestelde simkaart kosteloos op te sturen. Mvg.
Reputatie 5
@xfloorx
@moniquef77

Bedankt voor de aanvraag van een nieuwe simkaart. Ik heb jullie beiden zojuist een simkaart toegestuurd. Binnen enkele werkdagen ontvangen jullie deze inclusief de begeleidende brief over hoe de simkaart geactiveerd moet worden.

@andrij
@Mitchelldenhaag

Welkom op de T-Mobile Community. :)

Ik zie dat jullie beiden nog een oude simkaart hebben. Ik heb de €5.09 inclusief btw die in rekening is gebracht voor het aanvragen van een nieuwe simkaart via My T-Mobile vergoed via een creditnota. Dit bedrag wordt verrekend met de eerstvolgende factuur.
Hallo,
ik heb een oud type simkaart die begint met 8931162111. Omdat ik nu niet meer bereikbaar ben wil ik kostenloos een nieuwe simkaart aanvragen. Het gaat om een normaal/oud formaat.
MvG
Reputatie 2
Bedankt voor de reactie!
Goedenmiddag,

Ik heb nog een oude simkaart met nummer 8931162111, kan ik een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?
Ik heb een ander toestel gekocht en daar moet een micro sim in, is het mogelijk dat ik  dit formaat krijg opgestuurd en kan de oude simkaart actief blijven voor als backup in oude toestel te dienen?
bvb. dank

Hans
Goedenavond,

Ik heb nog een oude Orange SIMkaart. Kunt u mij een nieuwe toesturen?

B.v.d.
Hallo,
Ik heb een Galaxy S Plus (GT-I9001) met nog een oude sim. (8931162111)
Via een andere foum topic over een baterij probleem met mijn toestel, heb ik begrepen dat ik hier een nieuwe sim kon aan vragen.

Mvr,
Ninnyfall