Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)

Reputatie 5
Update 4 december 2018

De informatie uit dit topic was verouderd en daarom is er een nieuw topic aangemaakt. Ga gauw naar '[info] Aanvragen nieuwe simkaart' voor alle relevante informatie.

Dit topic gaat op slot.

This topic has been closed for comments

471 reacties

Goedemiddag ,

Ik moet voor mijn overstap van een iphone 4s naar iphone 5s een nanosim hebben. Als ik via de link die gegeven wordt deze wil bestellen krijg ik de melding dat mijn email en adresgegevens niet bekend zijn dus kan dan niet bestellen alles is wel bekend via my tmobile

Welke stappen moet ik ondernemen om toch de nanosim te kunnen bestellen?
Reputatie 6
@Chabelaw

Op het ogenblik is het niet mogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen omdat er sprake is van een betalingsachterstand. Zodra deze is voldaan kun je een nieuwe bestellen via jouw My T-Mobile pagina.
Vriendelijk bedankt had het niet gezien dat er nog 1 openstond

Mvg Jef
Reputatie 5
@Wilmasvd
Welkom op het T-Mobile Forum 😉

Je ontvangt de simkaart per post. Dit duurt gemiddeld 2 werkdagen. Ik zie in het systeem dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt ontvangen en dat deze al is geactiveerd. 🙂
Hallo,

Een aantal weken geleden heb ik aangegeven dat ik een graag een MicroSim ontvang,
hierover nog geen bericht gehad of een Sim thuisgestuurd gekregen.
Graag ontvang ik hierover meer informatie.

Groeten,
Beste T-mobil.

Mijn telefoon is zoek en ik heb mijn nummer geblokkerd, kunt u mij een nieuwe sim kaart opsturen aub
Reputatie 6
@GerardtT

Excuses hiervoor, ik heb de simkaart alsnog voor je verstuurd. Deze ontvang je over enkele dagen op het bij ons bekende adres.
L.S.

Ik zou graag mijn oude simkaart (8931162111.....) willen vervangen voor een micro simkaart.
Als ik het goed begrijp kan ik dat via dit topic kostenloos regelen?

Met vriendelijke groet,

Stan
Reco Ruinen
Hallo,

ik ben overgestapt naar een Samsung galaxy S4 mini. Nu blijkt dat daar een andere sim-kaart in moet.
MIjn sim-kaart is nog van het hele oude type (8931162111).
Ik heb begrepen dat ik kostenloos een nieuwe simkaart kan aanvragen.
Kan ik dat via dit forum regelen?

Met vriendelijke groet,
Ineke
Reputatie 6
@RecoRuinen & InekeV

Welkom hier op het Forum!

Zoals in de openingspost van dit topic staat vermeld, zijn er kosten aan het vervangen van de simkaart verbonden. Wanneer je dit doet via jouw My T-Mobile pagina betaal je € 5,09 hiervoor. Laat je dit versturen door de klantenservice, worden de kosten die horen bij jouw tariefplan in rekening gebracht.

Wanneer jullie de simkaart alsnog willen vervangen kun je nog een berichtje achterlaten, dan zal ik deze voor je versturen. De kosten worden dan verrekend met het prepaid-tegoed of op de volgende factuur.
Jammer dat het niet meer kostenloos is zoals aangegeven in een eerder topic, maar toch ontvang ik graag een micro simkaart. 

Met vriendelijke groet,

Stan
Reco Ruinen
Reputatie 6
@RecoRuinen

Ik heb de simkaart verstuurd 🙂 Over enkele dagen ontvang je post van ons met jouw simkaart. De kosten worden in rekening gebracht op de volgende factuur.
Hallo,

Ook ik heb een oude SIM kaart. Tot voor kort kon ik deze gratis omruilen. Ik vraag me af waarom dat nu niet meer kan en vooral waarom dat niet aan degenen met zo'n oude kaart is aangeboden toen het nog wel gratis was. Mijn abonnement is al jaren vrij opzegbaar. Overstappen naar een andere provider is nu wel heel erg dichtbij voor mij. Ik had deze klacht liever niet openbaar op een forum gepost, maar een andere communicatiemogelijkheid is er blijkbaar niet.

Graag jullie reactie.

Petra
Reputatie 6
@MsTaylorMorley

Ik heb je een privébericht gestuurd hierover.
Goedenavond,
Heb net mijn abbo verlengd en een nieuwe iphone 5s gekregen.
Heb een iphone 4s en wil nu net wisselen van telefoon maar dat lukt dus niet met deze simkaart.

Mijn simkaart begint met 8931162112

Hoor graag van jullie!
Beste mensen van T-Mobile,

Omdat mijn telefoon gestolen is heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Nu vroeg ik mij af of ik er in de winkel meteen een mee zou krijgen als ik daar heen ga. Zo ja: zijn daar dezelfde kosten aan verbonden? En zou ik dan de andere nog kunnen annuleren?

Vriendelijke groet,
Jolien
Goede dag,

Ik heb een Samsung Galaxy Ace 3 S7275 Metallic Black besteld, en daarvoor heb ik een kleinere simkaart voor nodig heb ik gelezen.
Op deze site zag ik dat ik een Mini SIM (2FF) nodig heb, maar bij simkaart aanvragen staan er alleen micro en nano sims.
Dus welke ik nodig heb weet ik niet presies, en zit daar dan ook zo'n adaptor bij dat ik hem ook kan gebruiken als normale simkaart?

Met vriendelijke groet.

Ps, dan hou ik toch ook mijn oude nummer?
Ik wil graag een micro-simkaart aanvragen, maar bij My t-mobile moet ik mijn oude simkaart eerst laten blokkeren. Dit wil ik nog niet, omdat ik eerst de nieuwe GSM moet krijgen. hoe werkt dit?
Inmiddels maar besteld en moet hem dus nu betalen.....jammer maar wil telefoon toch gebruiken

Goede dag,

Ik heb een Samsung Galaxy Ace 3 S7275 Metallic Black besteld, en daarvoor heb ik een kleinere simkaart voor nodig heb ik gelezen.
Op deze site zag ik dat ik een Mini SIM (2FF) nodig heb, maar bij simkaart aanvragen staan er alleen micro en nano sims.
Dus welke ik nodig heb weet ik niet presies, en zit daar dan ook zo'n adaptor bij dat ik hem ook kan gebruiken als normale simkaart?

Met vriendelijke groet.

Ps, dan hou ik toch ook mijn oude nummer?

Heb inmiddels zelf een simkaart besteld.
Hallo

Graag zou ik mijn oude ben sim kaart willen vervangen voor een nieuwere versie van t mobile. Nu kan het wel via mijn account als ik inlog, maar kan daar niet kiezen voor kosteloos, enkel voor 5.09 euro. Op dit moment heb ik een gewone simkaart. Het liefst ontvang ik een gewone simkaart met mogelijkheid tot een uitdrukbare microsim erin.

Het nummer van de sim is 89311 60111 

Graag hoor ik of het op deze manier correct is en geregeld kan worden. 

Mvg jolien

Ik wil graag een micro-simkaart aanvragen, maar bij My t-mobile moet ik mijn oude simkaart eerst laten blokkeren. Dit wil ik nog niet, omdat ik eerst de nieuwe GSM moet krijgen. hoe werkt dit?

Reeds ontvangen en in gebruik
Goedemiddag,

Ik heb een nieuwe Samsung Galaxy S4 Mini GT-i9195 gekocht. Nu blijkt mijn simkaart te groot te zijn. Via My T-Mobile wilde ik een nieuwe bestellen, maar ik weet niet wat voor simkaart het moet zijn. En kan ik mijn nummer behouden als ik een nieuwe simkaart aanschaf?

Mvg, Nottie
Reputatie 6
@Ackn

Excuses voor de late reactie!

Ik zie dat je een nieuwe simkaart hebt besteld via My T-Mobile en deze inmiddels in gebruik hebt. Veel plezier met jouw nieuwe toestel! 🙂

@JolienL

Welkom hier bij ons op het nieuwe T-Mobile Forum!

Ik zie dat je jouw nieuwe simkaart inmiddels in gebruik hebt genomen. Excuses voor mijn late reactie!

@MisterX.

Ook jij hebt de simkaart al in gebruik 🙂 Om nog antwoord te geven op jouw vraag, de 2FF simkaart kun je gebruiken als micro en normale simkaart. Deze simkaart kun je uitdrukken in het gewenste formaat.

@joesha

Je hebt jouw nieuwe simkaart inmiddels ontvangen en geactiveerd. Bij het activeren is jouw oude simkaart gedeactiveerd.

@Nottie

Welkom hier bij ons op het nieuwe Forum!

Je kunt een microsimkaart bestellen, je houd dan jouw eigen nummer. De simkaart wordt actief wanneer je deze via de website activeert.
Ik heb dit ook en heb voldoende beltegoed staan alleen ik kan hem niet versturen omdat het adres niet klopt. Ik heb al een paar keer geprobeerd deze te veranderen en een dag gewacht, maar het oude adres blijft staan! Heel vervelend want heb al een tijdje geen sim meer omdat deze kapot is. Graag zou ik zien dat jullie het adres voor me zouden kunnen veranderen zodat ik een microsim op het goede adres aan kan vragen! 🙂
Chris076 schreef:

@RecoRuinen & InekeV

Welkom hier op het Forum!

Zoals in de openingspost van dit topic staat vermeld, zijn er kosten aan het vervangen van de simkaart verbonden. Wanneer je dit doet via jouw My T-Mobile pagina betaal je € 5,09 hiervoor. Laat je dit versturen door de klantenservice, worden de kosten die horen bij jouw tariefplan in rekening gebracht.

Wanneer jullie de simkaart alsnog willen vervangen kun je nog een berichtje achterlaten, dan zal ik deze voor je versturen. De kosten worden dan verrekend met het prepaid-tegoed of op de volgende factuur.