Beantwoord

acer update; pincode onjuist!

mijn acer z4 heeft een update gehad. heel leuk maar nu heb ik het volgende probleem: mijn pincode is onjuist? ik heb twee keer mijn pincode getoetst (tweede keer zonder erbij na te denken zo van het zal wel een tikfout zijn?) maar ja nu heb ik nog één poging over.. en mijn pincode die voorheen probleemloos werkte is dus op een of andere manier door de update veranderd? Kan dat?
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe simkaart via dit forum aangevraagd omdat ik nog een simkaart had uit het smartloze tijdperk, ik heb de pincode die daarop zat meteen gewijzigd en die brief met de originele pincode heb ik dus niet meer.. ik gok dat ik deze pincode misschien weleens nodig kan hebben? of toch niet?

Komt dit vaker voor bij updates? hoe los ik dit op? ik heb nog maar 1 poging..
:?
icon

Beste antwoord door kapitein-haak 8 juli 2014, 13:26

PROBLEEM VERHOLPEN.
ik heb intussen de pukcode gezocht en gevonden. derde poging gebruikt om de originele pincode uit te testen en ook die bleek niet te kloppen. heel vreemd! maar met de pukcode heb ik alsnog mijn simkaart kunnen activeren. dus het is alsnog opgelost.maar wel vreemd..

Bekijk origineel

2 reacties

PROBLEEM VERHOLPEN.
ik heb intussen de pukcode gezocht en gevonden. derde poging gebruikt om de originele pincode uit te testen en ook die bleek niet te kloppen. heel vreemd! maar met de pukcode heb ik alsnog mijn simkaart kunnen activeren. dus het is alsnog opgelost.maar wel vreemd..
Reputatie 4
Goed dat je het probleem en de oplossing zelf hebt gevonden. Het beste aan dit alles is dat je het ook nog eens terugkoppelt hier op het forum!

Hartelijk dank!

Reageer