Beantwoord

Acivatie simkaart S2 (reserve) voor S7 edege

Ik krijg van tmobile de medeling dat activatie gelukt was van de nieuwe simkaart voor mijn oude S2 Samsung.
Echter men gad aan dat het simkaart nummer was: Hierbij bevestigen wij dat de nieuwe simkaart met simkaartnummer -551 is geactiveerd voor jouw abonnement met mobiel nummer 06-[verwijderd door moderator]04.
Echter dit was niet juist het goede simkaartnummer was :-937

Hoe en kan dit direct gecorrigeerd worden ??????
H A Baars
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 maart 2019, 12:06

Hoi H A Baars,

Ik snap dat je er vraagtekens bij hebt als het mailtje iets anders zegt! Maar geen zorgen, ik ben meteen met jou mee gaan kijken in ons systeem.

Het mailtje wat jij hebt gekregen zie ik inderdaad terug, en ik vermoed dat mijn collega er per ongeluk een verkeerd nummer in heeft gezet. Het simkaartnummer in zowel ons systeem als in jouw My T-Mobile klopt namelijk wel gewoon, daar zie ik het simkaartnummer dat eindigt op -937 gewoon terug.

Is zo alles helemaal in orde? Laat het me maar weten als ik je ergens anders mee van dienst kan zijn!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi H A Baars,

Ik snap dat je er vraagtekens bij hebt als het mailtje iets anders zegt! Maar geen zorgen, ik ben meteen met jou mee gaan kijken in ons systeem.

Het mailtje wat jij hebt gekregen zie ik inderdaad terug, en ik vermoed dat mijn collega er per ongeluk een verkeerd nummer in heeft gezet. Het simkaartnummer in zowel ons systeem als in jouw My T-Mobile klopt namelijk wel gewoon, daar zie ik het simkaartnummer dat eindigt op -937 gewoon terug.

Is zo alles helemaal in orde? Laat het me maar weten als ik je ergens anders mee van dienst kan zijn!

Reageer