Vraag

Actieve of onactieve simkaart?

• 21 augustus 2011
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Hoi,

Ik heb een abbo afgesloten bij T-mobile met een toestel. Helemaal happy de peppie met m'n nieuwe toestel, tot dat die zomaar uit begon te vallen of soms zo maar ineens ook weer uit zich zelf aan ging. Ah fijn, klantenservice heeft heel netjes 2(!) nieuwe simkaarten opgestuurd. Nieuwe simkaart ingevoegd en ook geactiveerd.

Vervolgens zou ik een smsje krijgen als deze geactiveerd zou zijn. Heb ik niet gehad maar hij deed het wel. Een uurtje later wil ik iemand bellen geeft die aan 'simkaart fout' en 'alleen noodoproepen'. Een paar keer de simkaart er uit gehaald en weer opnieuw ingedaan maar helaas deed die het niet. Onverwachts deed die het later weer wel! En de volgende dag doet die het weer niet....

Ik wordt hier echt helemaal gek van?! Waar ligt het nou aan? Aan m'n toestel die dat simkaartje niet pakt of moet ik weer een andere simkaart gaan activeren? We zitten met een sterfgeval in de familie en het is heel frustrerend dat ik niet gewoon bereikbaar kan zijn! HELP!

1 reactie

Reputatie 6
@ywatte1100
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice.

Reageer