Beantwoord

Activeren/koppelen MB-verdeler

  • 17 december 2016
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Ik heb een MB-verdeler aangevraagd, de sim-kaarten ontvangen en volgens de instructies geprobeerd deze te installeren/activeren op een iPhone 5s, maar dat lukt niet. Er verschijnt geen t-mobile scherm in de browser. Kunt u mij hiermee helpen?
Groet Loes
icon

Beste antwoord door Kaassausje 18 december 2016, 12:52

Hoi Loesje75, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag meermaals stelt, da's tegen de huisregels. Om die reden gaat dit topic dan ook op slot. Je hebt als eerste gereageerd in dit topic en zal daar nog een antwoord krijgen van één van de T-Mobile Moderators. Houd er rekening mee dat een reactie zo'n 24-48 uur kan duren, aangezien het nu weekend is.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Loesje75, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag meermaals stelt, da's tegen de huisregels. Om die reden gaat dit topic dan ook op slot. Je hebt als eerste gereageerd in dit topic en zal daar nog een antwoord krijgen van één van de T-Mobile Moderators. Houd er rekening mee dat een reactie zo'n 24-48 uur kan duren, aangezien het nu weekend is.