Beantwoord

Activeren nieuwe sim kaart

  • 25 januari 2014
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Waarom duurd dit zo lang? en binnen wat voor tijds bestek gaat dit wel gebeuren?
icon

Beste antwoord door Bram 27 januari 2014, 09:50

@Miepie ongeduld

Ik zie dat de sim op 25 januari is geactiveerd. Wil je mij in een privébericht het simkaartnummer sturen wat je nu in het toestel hebt zitten? Dit natuurlijk wanneer alles nog niet werkt dan kan ik namelijk controleren of alles goed staat hier. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hey Miepie ongeduld, welkom op het forum.

Heb je je simkaart al geactiveerd? Zoja, heb je je toestel dan ook even uitgezet en dan weer opnieuw aan? dit zou het probleem moeten verhelpen.
ja dat is al meerdere keren gebeurt
Reputatie 3
@Miepie ongeduld

Werkt de nieuwe simkaart al? Of werkt de oude nog?
@Miepie ongeduld

Ik zie dat de sim op 25 januari is geactiveerd. Wil je mij in een privébericht het simkaartnummer sturen wat je nu in het toestel hebt zitten? Dit natuurlijk wanneer alles nog niet werkt dan kan ik namelijk controleren of alles goed staat hier. 🙂

Reageer