Beantwoord

Activeren nieuwe SIM-kaart werkt niet

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Vandaag een nieuwe SIM-kaart ontvangen ter vervanging. Na het opvoeren van het SIM kaart nummer kwam de melding dat het net 2 minuten zou moeten werken.
Het werkt alleen nog steeds niet. Als ik in log op mytmobile krijg ik gelijk de melding dat de SIM-kaart nog niet is geactiveert.
Als ik het dan nog eens probeer, dan wordt gezegd: 'Je hebt het nummer van je oude simkaart ingevuld. Voer het nummer van je nieuwe simkaart in.'
Hoe kan dit? Hoe los ik dit probleem op?
icon

Beste antwoord door Razza 9 februari 2013, 14:54

@jb12

Mooi dat het alsnog is opgelost. Het systeem had denk ik gewoon iets meer tijd nodig dan normaal. ;)

@ikbe

Zou je mij in een privebericht je 06- nummer, adres, geboortedatum en het simkaartnummer van de nieuwe simkaart willen sturen in een privébericht? 🙂
Bekijk origineel

51 reacties

Dit heb ik ook help aub
Dit heb ik ook help aub

Bij mij vas het vanmorgen spontaan opgelost. Misschien heeft er toch iemand of iets ingegrepen of had het systeem net wat meer tijd nodig.
In elk geval is mijn probleem nu opgelost.
Ik heb een sms tariefplan,volgens de gegevens heb ik nog 293 smsjes,stuurde gisteren een smsje,kreeg ik van t-mobile dat mijn sms tegoed inmiddels op was en tegen het standaard tarief smste dit klopt natuurlijk niet,ik heb bijna niet gesmst,ik snap hier ff niks van en ze zijn tot eind februari geldig,hoe kan dit in hemelsnaam???????????????
Reputatie 6
Badge +16
@jb12

Mooi dat het alsnog is opgelost. Het systeem had denk ik gewoon iets meer tijd nodig dan normaal. ;)

@ikbe

Zou je mij in een privebericht je 06- nummer, adres, geboortedatum en het simkaartnummer van de nieuwe simkaart willen sturen in een privébericht? 🙂
Reputatie 6
Badge +16
@marielle62

Welkom op het forum. :)

Ik zie inderdaad dat je een sms hebt gekregen met daarin de melding dat je sms bundel op is. Alleen zie ik daarnaast ook dat je nog 293 sms'jes over hebt. Je kan de sms dus als niet verstuurd beschouwen. 😉
Reputatie 2
Vanmiddag nieuwe simkaart gehaald voor iphone 5, maar het activeren werkt niet. Wat moet ik doen?
Reputatie 5
@Rieus ik zie dat het inmiddels is gelukt. Veel plezier met je iPhone 5! 😃
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/marielle62-277167/"

Welkom op het forum. :)

Ik zie inderdaad dat je een sms hebt gekregen met daarin de melding dat je sms bundel op is. Alleen zie ik daarnaast ook dat je nog 293 sms'jes over hebt. Je kan de sms dus als niet verstuurd beschouwen. ;)

Ok dank u wel voor het antwoord
goedemiddag,
Telefoon verloren.
Dus een nieuw simkaartje besteld en binnen gekregen.
Nu een nieuwe Iphone 5 gekocht en de kaart geactiveerd maar ik krijg na een half uur nog steeds geen service.
Hoe kan dit??
goedemiddag,
Telefoon verloren.
Dus een nieuw simkaartje besteld en binnen gekregen.
Nu een nieuwe Iphone 5 gekocht en de kaart geactiveerd maar ik krijg na een half uur nog steeds geen service.
Hoe kan dit??

Ik heb hetzelfde probleem, gisteren nieuw Sim-kaartje thuis gekregen.
Heb hem dan ook gelijk geactiveerd, maar heb nog steeds geen service!
Kan iemand mij helpen?
Reputatie 5
@Arendjan wat vervelend dat het even duurde voordat je service had. Ik zie dat de simkaart inmiddels naar behoren werkt, kun jij dit bevestigen?
Reputatie 5
@Anouk10 Welkom op het forum. Ik zie dat mijn collega aan de telefoon jouw probleem heeft opgepakt. Hij heeft aangegeven dat je kosteloos een nieuwe sim mag ophalen in de T-Shop. Laat je even weten of het zo is opgelost?
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/arendjan-203413/" wat vervelend dat het even duurde voordat je service had. Ik zie dat de simkaart inmiddels naar behoren werkt, kun jij dit bevestigen?

Ja hoor hij doet het perfect! Sorry van het late bericht maar ben door de week op zee.
Nog even een vraag,
Ik ben verzekerd bij ace met me zwarte iphone 5 nu heb ik een nieuwe iphone en hoe kan ik die verzekering overzetten? Ik had de kleine verzekering en wil nu gelijk de grote zou dat aangepast kunnen worden?
Reputatie 5
@Arendjan Dank voor je terugkoppeling! :)

Voor de vraag omtrent de verzekering bij Ace kun je direct met hun contact opnemen. Dit kan op het volgende nummer: +31 (0) 348 46 28 13

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Vandaag mijn nieuwe simkaart geactiveerd,
Een uur geleden geactiveerd en helaas nog steeds geen netwerk.
Als ik gebeld wordt krijgt diegene de voicemail.
Als ik zelf iemand belt krijg ik de melding ''Niet aangemeld bij netwerk''

Mvg,
Niels
Reputatie 5
@nielsvdweijden wat vervelend dat de simkaart nog niet werkt! Ik heb wat aangepast aan je instellingen. Zou je je toestel willen herstarten en aangeven of het probleem zo verholpen is?
Hallo,

Ik heb rond een uur geleden mijn simkaart proberen te activeren, maar er was geen activiteit. Heb het daarna nog een keer geprobeerd en nog steeds lukt het niet. Ik kan niet gebeld/gesmst worden en ook kan ik mijn databundel niet gebruiken.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Corine van de Bovenkamp
Tom hartstikke bedankt. Hij is inderdaad geactiveerd. Ik had een probleem met mijn inkomende oproepen dit was niet meteen verholpen na mijn nieuwe simkaart maar gelukkig doet dit het op dit moment wel weer.

Helaas heb ik nu een nieuw probleem. Mijn internet doet het bijna niet meer. Als ik internet gebruik doet hij het of niet of heel erg langzaam. Dit is gekomen nadat ik mijn nieuwe simkaart gebruik.

Ik vind dit erg vervelend worden. Bij mijn vorige abbonement deed alles het perfect bij T-mobile. Maar sinds ik de nieuwe abbonement heb gaat er veel mis. Ik ben bij T-mobile gebleven omdat ik erg te spreken over ze was en het is over het algemeen goedkoper als vele andere providers. Helaas begint het nu in plaats van goedkoop een duurkoop te lijken hier baal ik verschrikkelijk van.

Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mijn probleem,

Mvg,
Niels
Reputatie 2
@Corinevdb
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum! :)

Vervelend dat het niet lukt om de simkaart te activeren.
Kun je aangeven of de simkaart inmiddels is geactiveerd en werkt?
probeer ook zojuist mn nieuwe simkaart te activeren wat een paar minuten zou moeten duren.
Halv uurtje later werkt tel/kaartje nog niet, als ik opnieuw invoer krijg ik melding

Je hebt het nummer van je oude simkaart ingevuld. Voer het nummer van je nieuwe simkaart in. 

is het gewoon langer wachten ?? pff kan tel niet missen ivm werk
'T werkt al, Thanx !!
Reputatie 4
@ gerardkarin

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb jouw klantgegevens even gecontroleerd en ik zie dat de nieuwe simkaart inderdaad actief is. Wanneer je een nieuwe sim activeert via My T-Mobile kan het even duren voordat deze actief wordt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 😉
Ik heb me nieuwe simkaart vanmorgen geactiveerd en hij doet het nu nog steeds niet. Ik heb wel een sms ontvangen dat hij nu geactiveerd zou moeten zijn, maar mijn internet doet het nog steeds niet. Ben inmiddels 3 uur verder.
Reputatie 6
Suher_, welkom op het forum.
Als je je gsm uitschakelt en daarna weer aan zet, wordt je opnieuw aangemeld in het systeem. Werkt het dan wel?
Suher_, welkom op het forum.Als je je gsm uitschakelt en daarna weer aan zet, wordt je opnieuw aangemeld in het systeem. Werkt het dan wel?

Nu al twee keer geprobeerd, en tot heden nog niks! Ik heb de instellingen gecheckt, die staan allemaal goed, dus begrijp het niet. Bellen kan ik wel, maar heb geen internet verbinding.

Reageer