Beantwoord

activeren nieuwe simkaart


Goedenavond.

Zojuist mijn nieuwe simkaart willen activeren. Helaas is nu de oude al wel geblokkeerd en de nieuwe nog niet geactiveerd. Nu dus onbereikbaar. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door CaspervdH 7 maart 2014, 08:30

Hi Jelle,

Je kan de contracthouder laten bellen naar 06 - 2400 1200 en via die manier vragen of de simkaart geactiveerd kan worden. Anderzijds kun je wachten totdat er een moderator voorbij komt hier die dan verder het zal regelen.

Let wel dat er een verwerkingstijd geldt hier op het forum van 24 tot 48 uur!

Groet,
Casper.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hi Jelle,

Je kan de contracthouder laten bellen naar 06 - 2400 1200 en via die manier vragen of de simkaart geactiveerd kan worden. Anderzijds kun je wachten totdat er een moderator voorbij komt hier die dan verder het zal regelen.

Let wel dat er een verwerkingstijd geldt hier op het forum van 24 tot 48 uur!

Groet,
Casper.
Reputatie 4
@jellelantink

Ik zie dat je hem ondertussen al geactiveerd hebt. 🙂
Zojuist mijn nieuwe simkaart willen activeren. Helaas is nu de oude al wel geblokkeerd en de nieuwe nog niet geactiveerd. Nu dus onbereikbaar. Wat kan ik doen?
Reputatie 4
@lilvdstam

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat je alles via de T-Mobile Shop hebt op kunnen lossen.

Reageer