Vraag

Activeren nieuwe simkaart

• 10 januari 2016
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

simkaart geinstalleerd conform instructies en met pin geactiveerd. Bellen lukt echter niet, telkens geen service. Toestel al twee keer uit en aan gezet. Helpt ook niet. Wat is de oplossing??

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Wim,

Goed om te lezen dat jouw simkaart inmiddels is geactiveerd. Bedankt voor je update. ;)

Als je verder nog vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden!
Ik heb gister gebeld met de T-mobile Helpdesk en er was/is inderdaad een storing. Ik begreep dat het automatisch activeren van de Sim-kaarten door T-mobile niet ging en ze dit handmatig moesten doen.

Ik heb vrijdagavond mijn Sim-kaart geactiveerd en gelukkig deed hij het gister om 17.15. Advies was inderdaad wachten en zo nu en de telefoon opnieuw opstarten. Dan gaat je telefoon op zoek naar het netwerk.
Hoi H.Hoetmer, welkom op het forum.

Er is momenteel een storing, sommige mensen hebben ondertussen wel bereik op de nieuwe simkaart, anderen nog niet.
Het enige advies wat wij medeklanten nu kunnen geven is 'wacht het even af, start af en toe het toestel opnieuw op'.
In dit topic heb ik de eerste 'eindelijk, het werkt'-reacties gespot.
Al een tijdje heeft tmobile storing met het activeren van de simkaarten. Ik heb ook zelfde probleem sinds 30 december. Hopen maar dat ze het snel oplossen!

Reageer