Beantwoord

Activeren nieuwe simkaart lukt niet!

Hallo!

Ik probeer al enkele uren mijn nieuwe simkaart te activeren (ben overgestapt van Iphone4s naar Sony Xperia) maar het wil nog steeds niet baten/lukken. Als ik op de daarvoor gediende site ben staat er een balk tussen de ICC nummers die je moet intikken, heb al van alles ingetikt, geen idee wat hiertussen moet want dat word ook niet beschreven en ook al een keer blanco gelaten. Als je op verder drukt wil hij niet verder, zodoende ontvang ik dus ook geen sms ter activatie. Kortom: ik word hier niet meer goed van. Dit wilde ik vandaag geregeld hebben maar zo te zien gaat dat dus niet lukken.

wie o wie kan me helpen?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Chantal01 14 januari 2015, 14:41

Hallo Rudolf,

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat het activeren van je simkaart niet goed is verlopen. Gelukkig is het goedgekomen doordat je contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice. Bedankt daarvoor. Nu ben je gelukkig weer volledig bereikbaar. :)

Wil je aangeven welke melding je kreeg toen jij op de knop 'activeer sim' hebt gedrukt? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het niet werkt en ik wil daarom graag kijken of er iets mis is met deze optie zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Ik kijk uit naar je reactie.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@GlennIrene

Allereerst welkom bij de T-Mobile Community!

Sorry voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben je simkaart geactiveerd.

Is het nu wel duidelijk wat je in moet vullen om je simkaart te activeren? Je kan in het vervolg het simkaartnummer invullen achter ICC. Het simkaartnummer staat op je simkaart vermeld en begint met 893116.

Als je nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We staan je graag te woord!
Ik heb exact hetzelfde probleem. De knop 'activeer sim' werkt niet. Ook geen idee wat ik moet invullen in dat 2e veld ( van de 3). Geen idee wat er fout gaat, heb alles perfect ingevuld. Ben hier echt kwaad over. Snap ook niet dat jullie dit niet controleren als iemand al 3 dagen geleden deze fout rapporteert. Dat wordt dan weer de klantenservice bellen..
Reputatie 5
Hallo Rudolf,

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat het activeren van je simkaart niet goed is verlopen. Gelukkig is het goedgekomen doordat je contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice. Bedankt daarvoor. Nu ben je gelukkig weer volledig bereikbaar. :)

Wil je aangeven welke melding je kreeg toen jij op de knop 'activeer sim' hebt gedrukt? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het niet werkt en ik wil daarom graag kijken of er iets mis is met deze optie zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Ik kijk uit naar je reactie.
Dat was het m juist; er gebeurde gewoon helemaal niets toen ik op de knop 'activeer sim' klikte. Geen melding, niets aan het laden, gewoon niets. En dat 2e lege veld snapte ik ook niet. Ik gebruik Mozilla Firefox, welke up to date is.

Reageer