Beantwoord

Activeren nieuwe simkaart (noodzakelijk i.v.m. check DOA)

Beste T-Mobile,

Om begrijpelijke redenen is het momenteel niet mogelijk om je simkaart online te activeren. Gisteravond heb ik echter een nieuwe iPhone 5S i.c.m. een nieuwe simkaart ontvangen en wil ik mijn kaart zeer graag direct activeren. Twee jaar geleden heb ik namelijk een nare ervaring gehad bij T-Mobile doordat het toetsel dat ik toen heb gekocht (Blackberry Bold 9780) een zogenaamd DOA-toestel bleek te zijn. Ik had dat toestel helaas pas na anderhalve maand uit de verpakking gehaald, omdat toen mijn nieuwe abonnement pas inging. Het duurde dus significant langer dan 48 uur voordat ik het toestel had gecontroleerd op defecten en daarom kreeg ik geen nieuwe mee, maar diende het toestel te worden gerepareerd. Na schandalig te zijn behandeld in de T-Mobile Shop in Nijmegen ben ik uiteindelijk fatsoenlijk en netjes geholpen door de klantenservice. 

Nu heb ik opnieuw een nieuw toestel en een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen: ik wil dat toestel direct controleren. Het probleem is dus dat ik mijn nieuwe simkaart niet kan activeren en dus kan ik nog niets met het toestel. De klantenservice is op zondag niet geopend en in mijn omgeving is er ook nergens koopzondag. Is het mogelijk dat iemand de simkaart vandaag via dit forum kan activeren?

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Olaf88 11 november 2013, 09:01

Vanochtend opgelost via de telefonische klantenservice. Toestel werkt prima!

Bekijk origineel

2 reacties

Vanochtend opgelost via de telefonische klantenservice. Toestel werkt prima!
Gelukkig maar!
Het is wel vervelend dat dat online activeren niet werkt, maar veiligheid boven alles...

En... wat vind je van de 5S?

Reageer