Activeren SIM

  • 8 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Ik ben nieuw bij t mobile en heb nummerbehoud aangevraagd.
Dit werkte niet dus annuleerde ik het.
Maar dat ging ook niet.
En mijn *t mobile nummer* word niet herkend dus daar kan ik ook niks mee.
Ik kan niet een account maken voor de t mobile app en ik kan ook geen gebruik maken van mijn abonnement.
En activeren is zeer vaag en dat lukt ook niet.
Dus kort: beide nummers kan ik niet gebruiken voor een account aan te maken en ik kan niks met mijn *sim kaart*

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jonathanboogaard,

Wij kijken graag even verder met jou mee!

Om dat te kunnen doen, heb ik eerst wat meer gegevens van je nodig. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, het tijdelijke T-Mobile nummer en het te porteren nummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer.

Dankjewel vast!

Reageer