Vraag

Activeren sim-kaart

Ik krijg mijn sim-kaart niet geactiveerd. Heb gisteren een nieuwe sim-kaart gekregen na het vernieuwen van een abonnement. In de winkel zouden ze hem activeren, dat is niet gelukt vervolgens heb ik vanmorgen gebeld naar de klantenservice en die vertelden dat het binnen een half uur is opgelost, helaas, nog steeds de melding "geen service". Ook nadat ik zelf via mijn t-mobile heb geprobeerd te activeren is het nog steeds niet gelukt. Ben pas net klant bij t-mobile, gaat dit altijd zo?? Kan inmiddels een dag niet bellen en daar ben ik niet blij mee.
Weet iemand een oplossing, want de winkel en de klantenservice lijken het niet te kunnen oplossen.

5 reacties

Krijg wel een mailtje in mijn spambox dat er iets is misgegaan
Reputatie 3
Meestal moet je je telefoon even uit- en aan zetten. Heb je dat gedaan?
heb ik ook! telefoon al TIG keer aan en uit gezet...ik heb wel voor het activeren mijn Sim er in gedaan, is dat erg?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Wumpertje,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je simkaart niet werkt. Na het activeren van een nieuwe simkaart zou deze gelijk moeten werken. Af en toe is het wel nodig om de telefoon een keer opnieuw te starten, maar binnen een uur moet je sowieso verbinding kunnen maken met ons netwerk. Ik heb jouw nieuwe simkaart opnieuw op het netwerk aangemeld. Zou je over minimaal 15 minuten je toestel één keer volledig opnieuw willen starten?

Laat ons weten of het is gelukt! Anders helpen we je natuurlijk graag verder.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Joep,

Ik kan me goed voorstellen dat je jouw probleem zo snel mogelijk opgelost wilt hebben, maar ik wil je vragen om in het vervolg je vraag of klacht in 1 topic kenbaar te maken. Zo houden we het overzicht op het forum.

In dit topic heb ik je inmiddels van een reactie voorzien.

Reageer