Vraag

Activeren SIM kaart

Afgelopen week een SIM only abonnement gekocht voor mijn zoontje, geen verlenging maar nieuw contract. Bij ontvangst zat een brief dat ik nummerbehoud zou hebben aangevraagd en dat de SIM daarom nog niet geactiveerd was. Dit is niet de bedoeling, er is geen sprake van nummerbehoud, de SIM moet gewoon gelijk geactiveerd. Met een service medewerkster gechat en die zou het regelen en dat zou een uur duren, maar het werkt nog steeds niet. De mobiel heb ik een paar keer opnieuw opgestart. Wat moet ik nu doen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi HDrenth,

Wel zo handig als jouw zoon de simkaart meteen kan gebruiken ja! Ik help je hier graag bij.

Jouw forum-account is zover ik zie gekoppeld aan jouw eigen telefoonnummer. Om verder mee te kijken met de nieuwe simkaart heb ik de gegevens van de nieuwe simkaart nodig. Zou je die in een privéberichtje kunnen sturen? Ik ben wel pas dinsdag weer aanwezig op de Community, dus ik kan je ook van harte aanraden toch weer even met ons te bellen; daar wordt het ietsje sneller opgepakt allemaal! En anders help ik je uiteraard graag verder naar aanleiding van je privéberichtje. 😃

Ik hoor het van je!

Voor nu nog een heel fijn weekend gewenst.

Reageer