Beantwoord

Activeren simkaart

Goedenavond,
Ik heb n nieuwe simkaart in mijn nieuwe i phone 5 gestopt alles is via i cloud geactiveerd behalve de telefoon connectie die werkt wel nog op mijn oude i phone 4 maar niet op de 5 ik heb t toestel al n paar keer uitgezet en opnieuw opgestart en er is al meer dan een uur verstreken, what to do?
icon

Beste antwoord door kme 12 juli 2015, 01:37

Goedenavond,
Ik heb n nieuwe simkaart in mijn nieuwe i phone 5 gestopt alles is via i cloud geactiveerd behalve de telefoon connectie die werkt wel nog op mijn oude i phone 4 maar niet op de 5 ik heb t toestel al n paar keer uitgezet en opnieuw opgestart en er is al meer dan een uur verstreken, what to do?

Hoi Ellen,

What to do !?!?!

Je dient je nieuwe simkaart nog te activeren. Daarna zal de verbinding op je oude simkaart wegvallen en zal je nieuwe sim werken.

Meer info over het activeren van een simkaart vind je HIER

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Goedenavond,

Hoi Ellen,

What to do !?!?!

Je dient je nieuwe simkaart nog te activeren. Daarna zal de verbinding op je oude simkaart wegvallen en zal je nieuwe sim werken.

Meer info over het activeren van een simkaart vind je HIER

Succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ellen,

Welkom op ons Forum! :)

Het was inderdaad de activatie van de simkaart die nog uitgevoerd moest worden, zoals Kme al zei! Ik zie dat je dit gister ook hebt gedaan, dus ik denk dat alles nu werkt zoals het hoort!

Als we ergens nog bij kunnen helpen, dan horen we het van je!

Reageer