Vraag

Activeren simkaart

• 10 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 199 Bekeken

Het lukt maar niet mijn Sim-kaart te activeren. Ben nu in het buitenland. Toestel zegt dat er geen Sim-kaart aanwezig is. Wat nu ?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dit lijkt mij niet verstandig en kan volgens mij ook niet
Reputatie 2
Badge +2
Hallo Ron,

Het forum lezende is activeren in het buitenland altijd een beetje lastig. Dat kan verschillende oorzaken hebben (oa eventuele blokkades die je op je abonnement hebt staan voor bijv. (data)gebruik in het buitenland).

Het beste wat je kunt doen is even bellen met de klantenservice of even wachten tot een moderator je berichtje hier leest en je verder helpt. Dat laatste gebeurd normaliter binnen 24 uur.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ron,

Welkom op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je simkaart actief. Je hebt wel een blokkade op dataroaming en deze heb ik inmiddels verwijderd. Kun je jouw toestel uit en aanzetten? Als het goed is moet je dan wel bereik hebben.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Dag Hajar, Ik hoop dat jij me echt gaat helpen. Eind augustus nieuwe sim-kaart aangevraagd met nummerbehoud. Op 5 september nieuwe sim-kaart geleverd. Nog steeds mijn oude nummer niet terug. Reeds 5 x met klantenservice gebeld ( daar moet je veel geduld voor hebben ) en telkens werd mij verzekerd dat het werd opgelost. Tot op heden zonder resultaat. Nu zegt mijn toestel telkens dat er geen sim-kaart geplaatst is. Ook in een ander toestel werkt de sim-kaart niet. Ik ben dus al 6 weken niet bereikbaar en kan niet internetbankieren omdat daar mijn oude nummer vermeld staat voor het ontvangen van de tan-code. Wel heb ik al twee nota's ontvangen. Dat lukt wel. Ik ben ten einde raad, weet niet meer waar ik terecht kan. Op dit moment ben ik in het buitenland wat het allemaal nog ingewikkelder maakt. Doe er alstublieft iets aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn sim kaart werkt ook niet ..
Reputatie 7
Badge +20
@Ron,

Ik wil je graag verder helpen. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

@Ruud,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat je simkaart gister succesvol is geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren?

Als ik nog iets kan betekenen, laat het mij weten.
Ruud, er werkt niets, hopeloos, ik weet het niet meer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ron,

Ik heb je een privébericht gestuurd. Laten we samen tot een oplossing komen!

Reageer