Beantwoord

Activeren simkaart

• 11 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 477 Bekeken

Mijn telefoon is gestolen op vakantie, ik heb hierbij telefonisch mijn oude simkaart (mobiel nummer) laten blokkeren. Nu heb ik een probleem met mijn nieuwe simkaart, ik had op mijn mobiele nummer nog geen my t-mobile account, aangezien ze voor een account aan te maken een verificatie code vragen en die naar mijn mobiel nummer moeten verzenden kan ik er ook geen aanmaken. Dus ik kan zo nog steeds niet mijn simkaart activeren en mijn oude nummer daarop deblokkeren.

Gr stijn
icon

Beste antwoord door David 12 augustus 2019, 11:39

Hi Stijn,

Dat is altijd rot natuurlijk, zonde dat dit dan een smet op de vakantie is.. Heb je nog gekeken of je jouw telefoon op afstand kon vinden en vergrendelen?

Ik wil je graag helpen om je nieuwe simkaart te activeren. Zou je mij via een privébericht het simkaartnummer kunnen sturen en daarnaast jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik aan de slag met de activatie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Stijn,

Dat is altijd rot natuurlijk, zonde dat dit dan een smet op de vakantie is.. Heb je nog gekeken of je jouw telefoon op afstand kon vinden en vergrendelen?

Ik wil je graag helpen om je nieuwe simkaart te activeren. Zou je mij via een privébericht het simkaartnummer kunnen sturen en daarnaast jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik aan de slag met de activatie!

Reageer