Beantwoord

Activeren simkaart duurt lang

  • 31 januari 2016
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Ik heb gisteren mijn nieuwe simkaart ontvangen.
Deze had ik nodig want ik ging van een Samsung S4 naar een Samsung S6.
Ik was helemaal blij.
Heb deze gistermiddag succesvol geactiveerd maar....
Nu is het zondagochtend 9:10...
En hij werkt nog steeds niet.
Ik kan nu dus niet whatsapp en, internetten of bellen.
Hier raak ik dus een beetje gefrustreerd door.
HELP!!!
icon

Beste antwoord door Amy 2 februari 2016, 08:53

Hey Donny,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wow wat balen dat dit helemaal niet goed is gegaan! :S Ik zie dat je simkaart ondertussen wel actief is. Werkt alles nu naar behoren? Ik hoor het graag van je! Als je nog problemen hebt dan helpen we je hier uiteraard graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Donny,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wow wat balen dat dit helemaal niet goed is gegaan! :S Ik zie dat je simkaart ondertussen wel actief is. Werkt alles nu naar behoren? Ik hoor het graag van je! Als je nog problemen hebt dan helpen we je hier uiteraard graag verder!
Nee doet niks...
Heb met Tom gesproken van T-mobile via Facebook....
Waarschijnlijk is de sim die ik heb ontvangen defect....
Deze doe het namelijk ook niet in mijn oude telefoon....
Heb nu dus sinds zaterdag geen mobiel internet en telefoon....
Heel frustrerend. ... zeker omdat ik nu dus wel betaal voor een abonnement waar ik niks mee kan doen
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Donny,

Dat is niet de bedoeling. Goed dat je hierover contact opneemt. Ik zie dat je contact hebt gehad met meerdere collega's. Eergisteren is er een nieuwe 3-1 simkaart opgestuurd. Ongetwijfeld dat je deze vandaag of morgen ontvangt. Aangezien je de simkaart al eens zelf geactiveerd hebt ga ik ervan uit dat het helemaal goedkomt. Als je er toch onverhoopt niet uitkomt, ik help je graag. Dat geldt ook voor andere vragen natuurlijk.

Alvast een goed weekend(en nu mét internet ;)).

Reageer