Vraag

Activeren simkaart lukt niet

  • 9 april 2016
  • 6 reacties
  • 104 Bekeken

ik probeer met mijn Blackberry een nieuwe Sim te activeren maar krijg geen dekking! wat nu?
groetjes, Joep

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je een nieuwe simkaart hebt, moet je die activeren via My T-Mobile. Als je dat doet, wordt de oude simkaart gedeactiveerd, en de nieuwe geactiveerd.

Groet,
ja ik heb het succesvol geactiveerd maar krijg geen bereik!!!
wat nu?
Reputatie 6
Badge +17
ja ik heb het succesvol geactiveerd maar krijg geen bereik!!!
wat nu?

Je hebt dus geen streepjes bereik?
Soms kan het even duren voor dat je bereik hebt. Je kunt in de tussentijd het beste even je telefoon een paar keer herstarten.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Joep,

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt kunnen maken van je nieuwe simkaart.

Ik heb de registratie van je nieuwe simkaart gereset op het netwerk. Zou je over 15 minuten je toestel opnieuw willen starten? Laat ons weten of dit voor jou de oplossing is.

We zijn erg benieuwd naar je reactie!
dag issam, dank voor je reactie. ik heb nog steeds geen bereik.
wat nu?
aan en uit al vaak gedaan!
weet jij raad? ik moet hem echt aan de praat krijgen nu ivm werk
groet joep
Reputatie 7
Badge +15
Hey Joep,

Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt! :S

Om er zeker van te zijn dat het probleem niet door je toestel komt zou je jouw simkaart in een ander toestel kunnen uitproberen. Ik heb je net in ieder geval kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen.

Hopelijk werkt deze wel helemaal naar behoren! Houd je ons op de hoogte?

Reageer