Beantwoord

Activeren simkaart lukt niet

  • 9 april 2016
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik probeer mijn nieuw simkaart te activeren, maar krijg de volgende foutmelding:

Tmnl.Portals.Content.Application.ApplicationContent

Uit eerdere posts op dit forum begreep ik dat er dan een storing is. Is dat nu ook zo, zo ja, weten jullie hoe lang het gaat duren totdat die weer is opgelost?


Dank
icon

Beste antwoord door Sam- 11 april 2016, 10:14

Hi frankties,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. Stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. ;)

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt. We helpen je hier graag bij verder.

In het systeem zie ik dat je nieuwe simkaart nog steeds niet is geactiveerd. Om dit zo snel mogelijk alsnog te doen kan je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Onze collega's zijn telefonisch bereikbaar van 08:00 - 20:00 uur via 0624001200.

Mocht je het liever via het forum willen afhandelen dan kan je mij in een privébericht je nieuwe simkaartnummer sturen. Dan zorg ik ervoor dat je nieuwe simkaart wordt geactiveerd.

Laat ons weten waar je voorkeur naar uit gaat! Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi frankties,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. Stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. ;)

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt. We helpen je hier graag bij verder.

In het systeem zie ik dat je nieuwe simkaart nog steeds niet is geactiveerd. Om dit zo snel mogelijk alsnog te doen kan je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Onze collega's zijn telefonisch bereikbaar van 08:00 - 20:00 uur via 0624001200.

Mocht je het liever via het forum willen afhandelen dan kan je mij in een privébericht je nieuwe simkaartnummer sturen. Dan zorg ik ervoor dat je nieuwe simkaart wordt geactiveerd.

Laat ons weten waar je voorkeur naar uit gaat! Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden.
Top! Ik ga vanavond even bellen.

Dank!

Reageer