Vraag

Activeren simkaart mislukt

• 24 januari 2016
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo beste mensen,
Ik heb een nieuwe sim kaart voor mijn Iphone 5. Inloggen op My T-Mobile lukt elke keer goed, ook krijg ik meteen een sms bericht dat de activatie is gelukt. Meteen daarna ontvang ik op mijn hotmail account het volgende bericht:
U heeft een nieuwe simkaart van T-Mobile ontvangen, die u zojuist heeft willen activeren op My T-Mobile.
Wij sturen u deze e-mail, omdat er helaas iets is misgegaan met de activatie van uw simkaart.

Wij adviseren u nog een keer naar My T-Mobile te gaan, om uw simkaart alsnog te activeren.

Activeer uw simkaart op My T-Mobile (inloggen)

Ik heb nu dus al 6 keer opnieuw een activatie geprobeerd. En nog steeds geen service. Ik heb mijn telefoon zakelijk nodig... Help!! Wat nu??
Bedankt voor een antwoord.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Zizazo,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Kun je mij in een privébericht het simkaartnummer sturen van de nieuwe simkaart die je probeert te activeren? Dan kijk ik met je mee naar een oplossing!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hallo, m'n IPhone update uitgevoerd en deze vroeg om de pincode, van het kaartje afgelezen en na 3x geblokkeerd. Nu stuurt Tmobile een code via sms, maar dat kan ik dus niet ontvangen, want m'n simkaart is geblokkeerd. Help!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emiel,

Ik heb je pukcode in een privébericht opgestuurd. Laat je mij weten of je hiermee je simkaart kunt deblokkeren? Kun je zoals Thalina ook aangeeft in een privébericht het simkaartnummer sturen van de nieuwe simkaart? Dan kunnen we kijken naar een oplossing.

Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer