Beantwoord

activeren simkaart niet mogelijk

  • 9 maart 2015
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ik heb vandaag mijn nieuwe htc gekregen na verlenging van mijn contract. Ik heb inmiddels 3x de sim kaart geactiveerd maar nog steeds zonder resultaat.

Gr. Frank
icon

Beste antwoord door Roan 10 maart 2015, 16:12

Hey franktho,

Welkom op het T-Mobile forum.

Wat vreemd dat het niet lukt om de simkaart te activeren.

Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met één van mijn collega's van T-Mobile Klantenservice en dat er is gevraagd om even af te wachten. Mocht de nieuwe simkaart morgen nog steeds niet geactiveerd kunnen worden dan verneem ik het graag van je zodat ik gratis een nieuwe toe kan sturen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hey franktho,

Welkom op het T-Mobile forum.

Wat vreemd dat het niet lukt om de simkaart te activeren.

Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met één van mijn collega's van T-Mobile Klantenservice en dat er is gevraagd om even af te wachten. Mocht de nieuwe simkaart morgen nog steeds niet geactiveerd kunnen worden dan verneem ik het graag van je zodat ik gratis een nieuwe toe kan sturen.

Reageer