Beantwoord

Activeren van MB-verdeler op iPad

• 5 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

De begeleidende brief bij de additionele simkaarten is niet duidelijk over de activering van de simkaarten. Bij punt 6 in de brief staat ( na te zijn ingelogd op my T-mobile met simkaart) "koppel in My T-mobile je simkaart aan de internet bundel". Waar in hemelsnaam in My T-Mobile kun je dat doen?
icon

Beste antwoord door KoenM 6 augustus 2016, 01:28

Hoi Casgrandi,

Welkom op het forum!

Zou je de volgende werkwijze eens willen proberen?

- Wifi uitschakelen op je tablet.
- Start de browser en surf www.t-mobile.nl/activeer-simkaart
- Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar de inlogpagina.
- Inloggen.
- Er lijkt een tijdje niks te gebeuren, maar heb geduld (zeker tot 4 a 5 min), daarna wordt je doorgestuurd naar de pagina waar je kunt activeren en een naam voorzien aan de sim.
- Daarna weer een poosje geduld en dan komt er 'geaccepteerd'.
- Dit alles gebeurd btw op 3G.
- Wanneer alles werkt en je op 3G blijft hangen, schakel dan de 'flightmodus' in voor 10 a 15 minuten. Daarna zou je 4G moeten ontvangen.

Wanneer dit ook niet lukt, zul je toch moeten wachten op een medewerker, zij kunnen de sim handmatig activeren.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Casgrandi,

Welkom op het forum!

Zou je de volgende werkwijze eens willen proberen?

- Wifi uitschakelen op je tablet.
- Start de browser en surf www.t-mobile.nl/activeer-simkaart
- Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar de inlogpagina.
- Inloggen.
- Er lijkt een tijdje niks te gebeuren, maar heb geduld (zeker tot 4 a 5 min), daarna wordt je doorgestuurd naar de pagina waar je kunt activeren en een naam voorzien aan de sim.
- Daarna weer een poosje geduld en dan komt er 'geaccepteerd'.
- Dit alles gebeurd btw op 3G.
- Wanneer alles werkt en je op 3G blijft hangen, schakel dan de 'flightmodus' in voor 10 a 15 minuten. Daarna zou je 4G moeten ontvangen.

Wanneer dit ook niet lukt, zul je toch moeten wachten op een medewerker, zij kunnen de sim handmatig activeren.

Succes!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Casgrandi,

Ook namens mij welkom op het forum!

Wat jammer om te horen dat de brief niet duidelijk is! Als je bij My T-Mobile bij Simkaart & Toestel kijkt, zie je daar jouw MB-verdeler(s) staan. Alleen zie ik dat dat bij jou niet het geval is. Sorry daarvoor! Heb je de stappen van Koen al geprobeerd? Mocht dat niet lukken, stuur mij dan even via een privébericht de 097-nummers en de namen die je aan het apparaat wilt geven. Dan koppel ik ze even handmatig voor je.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer