Beantwoord

Activeren van nieuwe simkaart werkt niet.

  • 27 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1060 Bekeken

Courier heeft een nieuwe simkaart bij mijn nieuwe telefoon gelevert maar simkaart activeren lukt niet
Telefoonnummer bij de activatietablad is anders dan op simkaarthouder
icon

Beste antwoord door Hajar 28 augustus 2018, 14:01

Hi Johan,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Ik help je graag verder om je simkaart werken te krijgen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van de iban? En graag ook de simkaartnummer die op de houder staat. Ik kijk dan waar het precies fout gaat.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Johan,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Ik help je graag verder om je simkaart werken te krijgen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van de iban? En graag ook de simkaartnummer die op de houder staat. Ik kijk dan waar het precies fout gaat.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer