Beantwoord

activeren van simkaart in mijn nieuwe tablet lukt niet

  • 24 november 2018
  • 1 reactie
  • 1054 Bekeken

Hallo,

ik heb op 19-11-2018 een tablet met abonnement afgesloten.
nu kan ik alleen mijn simkaart niet activeren. In mijn tablet staat geen toegang tot netwerk en ik mijn T-Mobile bestaat het nummer niet dus kan ik ook geen account aanmaken

Jan Massaar
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 november 2018, 12:36

Hoi Jan,

Daar gaan we voor jou achteraan!

Om dit te doen heb ik wel eerst jouw gegevens nodig. Je kunt mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum. Ik moet er wel bijzeggen dat ik er dinsdag pas weer ben, dus wil je sneller geholpen worden dan kun je het beste even terecht via onze klantenservice of natuurlijk maandag bij een van de andere moderators.

We kunnen je hoe dan ook verder helpen, dus laat het maar weten. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jan,

Daar gaan we voor jou achteraan!

Om dit te doen heb ik wel eerst jouw gegevens nodig. Je kunt mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum. Ik moet er wel bijzeggen dat ik er dinsdag pas weer ben, dus wil je sneller geholpen worden dan kun je het beste even terecht via onze klantenservice of natuurlijk maandag bij een van de andere moderators.

We kunnen je hoe dan ook verder helpen, dus laat het maar weten. 🙂

Reageer