Beantwoord

Adapter voor simkaart

• 11 november 2016
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

moet mijn samsung s6 voor de 2e keer opsturen voor reparatie, toestel maakt geen contact meer met lader dus kan niet opgeladen worden. hoe komt ik aan een sim adaptor zodat ik de nanosimkaart tijdelijk in een ander toestel kan zetten??
icon

Beste antwoord door David 12 november 2016, 09:45

Hey Ajr28,

Welkom op ons forum! Zo'n adapter kun je bij ons aanvragen. 🙂

Ik heb een 3-pack naar je opgestuurd, zodat je jouw simkaart aan kunt passen. Deze moet je binnen 4 werkdagen in de bus hebben. Aangezien ik het vervelend vind dat je al 2 keer een reparatie nodig hebt hoef je er ook niet voor te betalen.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over de simkaartadapter, gaat dit topic op slot. Als je nog vragen hebt, dan verwijs ik je door naar dat topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ajr28,

Welkom op ons forum! Zo'n adapter kun je bij ons aanvragen. 🙂

Ik heb een 3-pack naar je opgestuurd, zodat je jouw simkaart aan kunt passen. Deze moet je binnen 4 werkdagen in de bus hebben. Aangezien ik het vervelend vind dat je al 2 keer een reparatie nodig hebt hoef je er ook niet voor te betalen.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over de simkaartadapter, gaat dit topic op slot. Als je nog vragen hebt, dan verwijs ik je door naar dat topic.