Beantwoord

Afspraken niet nakomen en klantenservice slecht

  • 13 juni 2017
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Tijdje terug gebeld voor dat ik me abbo wou verlengen. Medewerker zei dat het gelukt is. Maar hoor net te kregen van een ander medewerker dat het niet zo is ????
Heb net gebeld omdat ik 2jaar geen gebruik heb kunnen maken voor verlaagd internet terwijl ik daar wel recht op heb (vertraagd internet, als je mbs op zijn)
Medewerker jan zei kan liggen aan je simkaart (2jaar oud) dat de service slecht is dus hij heeft een nieuwe simkaart opgestuurd.
Zonder na te vragen naar mijn adres. Heeft hij het op gestuurd.
Naar mij oude adress. Niet erg handig van hem dat hij niet vraagt naar mijn volledige gegevens. Simkaart wordt nou voor niks opgestuurd naar dat adres. Moet nou voor een nieuwe simkaart zelf betalen. Terwijl dat zijn eigen fout is.
Plus ik betaal ieder keer voor meer mbs. Terwijl ik recht heb om vertraagd internet te krijgen zonder dat het extra kosten werd. En moet ik nou een simkaart betalen waarvan de fout is van de medewerker dat hij niet de volledige gegevens vraagt van mij en is mijn abbo niet verlengt??? Wat voor service is dit tmobile
icon

Beste antwoord door Issam 13 juni 2017, 17:33

Hoi Sknbr,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum!

Mijn excuses voor de miscommunicaties en de niet correcte afhandeling. Onze collega is er van uit gegaan dat het adres dat bij ons in het systeem staat het correcte adres is. Heb je bij ons een wijziging doorgegeven toen je bent verhuisd? Zou je mij je volledige nieuwe adres willen sturen in een privébericht? Dan zorg ik er voor dat je nieuwe adres bij ons wordt geregistreerd.

Ik ga je geen nieuwe simkaart toesturen, simpelweg omdat dit niet de oplossing is voor het probleem wat je schetste. Je maakt gebruik van een relatief nieuwe simkaart die gewoon goed op ons netwerk is geregistreerd. De reden dat je na het verbruiken van je MB's niet kan internetten is omdat je gebruik maakt van het Basis Sim prijsplan. Hierbij wordt je snelheid niet verlaagd als je bundel op is. Dit was toendertijd alleen het geval bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan.

Inmiddels is er weer een nieuw prijsplan die nog meer voordelen met zich meebrengt, namelijk het T-Mobile Go prijsplan. Je bent op dit moment nog binnen je contractperiode dus heb je nog genoeg tijd om te vernieuwen. Neem een kijkje op onze website om de best passende bundels te selecteren. Als je er eenmaal uit bent, dan kan je een vernieuwing aangaan via onze site of telefonisch contact opnemen met onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen via: 0800-8104 (gratis nummer). Ze zijn doordeweeks bereikbaar tussen 08:00 uur en 20:00 uur.

Laat je ons weten of het is gelukt? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je! We staan voor je klaar. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sknbr,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum!

Mijn excuses voor de miscommunicaties en de niet correcte afhandeling. Onze collega is er van uit gegaan dat het adres dat bij ons in het systeem staat het correcte adres is. Heb je bij ons een wijziging doorgegeven toen je bent verhuisd? Zou je mij je volledige nieuwe adres willen sturen in een privébericht? Dan zorg ik er voor dat je nieuwe adres bij ons wordt geregistreerd.

Ik ga je geen nieuwe simkaart toesturen, simpelweg omdat dit niet de oplossing is voor het probleem wat je schetste. Je maakt gebruik van een relatief nieuwe simkaart die gewoon goed op ons netwerk is geregistreerd. De reden dat je na het verbruiken van je MB's niet kan internetten is omdat je gebruik maakt van het Basis Sim prijsplan. Hierbij wordt je snelheid niet verlaagd als je bundel op is. Dit was toendertijd alleen het geval bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan.

Inmiddels is er weer een nieuw prijsplan die nog meer voordelen met zich meebrengt, namelijk het T-Mobile Go prijsplan. Je bent op dit moment nog binnen je contractperiode dus heb je nog genoeg tijd om te vernieuwen. Neem een kijkje op onze website om de best passende bundels te selecteren. Als je er eenmaal uit bent, dan kan je een vernieuwing aangaan via onze site of telefonisch contact opnemen met onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen via: 0800-8104 (gratis nummer). Ze zijn doordeweeks bereikbaar tussen 08:00 uur en 20:00 uur.

Laat je ons weten of het is gelukt? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je! We staan voor je klaar. 🙂

Reageer