Beantwoord

Beller hoort me niet

Alles werkt op de telefoon whats app bellen gaat prima maar als ik bel of gebeld word horen ze me niet heb een andere Sim geprobeerd en dat werkt prima
dus ik denk Sim defect heb een nieuwe besteld zijn die kosten voor mezelf of word hij gratis vervangen ?
icon

Beste antwoord door David 6 februari 2019, 10:23

Hi Lilian,

Ik heb even gecontroleerd, maar jouw simkaart is niet verouderd en komt in dit geval niet in aanmerking voor een gratis vervanging. Je betaalt hier dan ook eenmalig €5,09 voor en dit zal worden verrekend op de volgende factuur. De simkaart is Gisteren besteld, dus die zul je spoedig in de brievenbus ontvangen! Er zit ook een brief met instructies bij, om de simkaart te activeren, maar ik geef je ook alvast de website mee waar je dit kunt doen.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag en dan helpen we je daar verder bij!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Lilian,

Even wachten tot er morgen een community moderator reageert voor dat je een simkaart gaat bestellen.

Kun je voor de zekerheid nog jouw mogelijk defecte simkaart in een ander toestel proberen? Dan is de kruistest compleet.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lilian,

Ik heb even gecontroleerd, maar jouw simkaart is niet verouderd en komt in dit geval niet in aanmerking voor een gratis vervanging. Je betaalt hier dan ook eenmalig €5,09 voor en dit zal worden verrekend op de volgende factuur. De simkaart is Gisteren besteld, dus die zul je spoedig in de brievenbus ontvangen! Er zit ook een brief met instructies bij, om de simkaart te activeren, maar ik geef je ook alvast de website mee waar je dit kunt doen.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag en dan helpen we je daar verder bij!
Oke dat zal best maar hij werkt gewoon niet ook niet in andere telefoon een andere simkaart doet het wel gewoon
hoop maar dat de nieuwe het doet.

Reageer