Beantwoord

Bestelformulier nieuwe simkaart werkt niet!

• 22 september 2018
  • 9 reacties
  • 984 Bekeken

Ik kan niet kiezen tussen simkaart of duo-sim. Er zijn geen opties in dat veld. Dus kan de aanvraag niet versturen. Wat is er aan de brand? Ik heb drie verschillende browsers geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Folkert 22 september 2018, 17:15

Ik kan gewoon kiezen, zowel in Chromium (is gelijk aan Google Chrome) als in Firefox. Ik werk wel in Linux maar dat mag niks uitmaken. Het ligt in elk geval niet aan de T-Mobile site.

Moet wel zeggen dat de tekst in de keuzevakjes bij Firefox erg lichtgrijs is omdat ik mijn pc helemaal in een donker thema heb staan.

Ik heb de plugins Privacy Badger en uBlockOrigin actief, daar ligt het ook niet aan.
Javascript geblokkerd wellicht? Geen idee of dat het is maar wie weet...
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ik kan gewoon kiezen, zowel in Chromium (is gelijk aan Google Chrome) als in Firefox. Ik werk wel in Linux maar dat mag niks uitmaken. Het ligt in elk geval niet aan de T-Mobile site.

Moet wel zeggen dat de tekst in de keuzevakjes bij Firefox erg lichtgrijs is omdat ik mijn pc helemaal in een donker thema heb staan.

Ik heb de plugins Privacy Badger en uBlockOrigin actief, daar ligt het ook niet aan.
Javascript geblokkerd wellicht? Geen idee of dat het is maar wie weet...
Oké, dank, ik probeer het dan wel in VirtualBox Ubuntu.
Ik heb dezelfde plugins draaien. En in Ubuntu werkt het ook niet. Zojuist geprobeerd. Er zijn geen opties. In Ubuntu met Firefox is er een oranje vlak met de naam van de vraag. Daar draai ik geen plugins.
Op de Ipad werkt het ook niet.
Of moet er eerst geld staan op de simkaart voordat je een optie krijgt? Is dat aan mekaar gelinkt? Waarom wordt dat dan niet duidelijk aangegeven? ja ik weet dat ik een vinkje moet zetten dat ik akkoord ga met eventuele kosten. En sowieso achterlijk dat daar geld voor gevraagd wordt. Misschien dat ik mijn prepaid over ga zetten naar KPN.
Reputatie 7
Badge +18
Dat zal vrijwel zeker het probleem zijn. T-Mobile wil zeker weten dat ze de kosten van ca. 5 euro van jouw account kunnen halen. Ik heb een abonnement dus ik weet niet hoe dat bij prepaid werkt.

Ik vind persoonlijk 5 euro niet te veel gevraagd voor een nieuwe simkaart. KPN en Vodafone vragen hetzelfde bedrag.
Het gaat mij niet om het geld maar om het principe. Ze hebben genoeg aan mij verdiend. Zowel abonnnement als prepaid. Al jaren klant geweest. Lijkt mij dat ze in naam van een stukje service een nieuwe simkaart kunnen sturen zodat ie past in nieuwe telefoons. Ik had er ook geen moeite mee gehad als ze achteraf een rekening stuurden. Niet dat ze op deze manier een aanvraag blokkeren. Ik heb zojuist bij KPN voor 5 euro een nieuwe simkaart besteld. Achteraf nummerbehoud aanvragen. En ze gooien er ook nog eens 10 euro beltegoed op. Ik zit zakelijk toch al op KPN.
Reputatie 7
Badge +18
Het punt is natuurlijk dat bij Prepaid ook de simkaart betaling Prepaid is en dus moet je voldoende saldo hebben. Bij een abonnement komt het op rekening.

Persoonlijk denk ik dat je qua kosten bij KPN en Vodafone niet voordeliger uit bent dan bij T-Mobile. En KPN heeft nog steeds geen 4G internet voor prepaid terwijl ze al begonnen zijn met het uitfaseren van 3G.
Dan moeten ze het duidelijk vermelden op of bij het bestelformulier. In ieder geval in een volgende stap duidelijk maken. En dat ze er een duidelijke bijschrift bij vermelden. Ze moeten niet zo sneaky doen met hun marketingtrucjes. Je laat mensen een vinkje zetten, dan moet je het proces niet blokkeren bij het selecteren van een simkaart of duo-sim. Dat is ranzig.

Valt wel mee, je krijgt kortingen op je woonadres en als je combineert met andere diensten krijg je ook korting. En tja, 4G boeit me eigenlijk niet zo. Ik heb thuis glasvezel, snel zat en stabiel. Onderweg hoef ik geen internet. Daarom ook prepaid. Ik heb in het verleden honderden euro's per maand uitgegeven aan die providers, vooral T-Mobile. Ik heb geen zin om dat nogmaals te gaan doen.

Reageer