Beantwoord

Bestellen 3 in 1 simkaart

Beste t-mobile medewerker,

Ik ben ingelogd op My T-mobile, mijn telefoonnummer, adres en emailadres is bekend bij jullie. Er is 8 euro beltegoed op de simkaart aanwezig, genoeg om een 3 in 1 simkaart te bestellen. Toch krijg ik doorgaans de volgende melding: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.
icon

Beste antwoord door kme 11 december 2015, 12:29

Ik ben ingelogd op My T-mobile, mijn telefoonnummer, adres en emailadres is bekend bij jullie. Er is 8 euro beltegoed op de simkaart aanwezig, genoeg om een 3 in 1 simkaart te bestellen. Toch krijg ik doorgaans de volgende melding: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Hoi Marianne,

Momenteel is er een storing bij het bestellen van de simkaarten. Wanneer je belt met de klantenservice dan komt het in orde 😉 Of je wacht op één van de medewerkers hier, ook zij kunnen het voor je regelen!

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hoi Marianne,

Momenteel is er een storing bij het bestellen van de simkaarten. Wanneer je belt met de klantenservice dan komt het in orde 😉 Of je wacht op één van de medewerkers hier, ook zij kunnen het voor je regelen!

Succes!
Nee, dank u. Ik wacht tot de storing over is. Bedankt voor de snelle reactie.

M.v.g.

Marianne
Reputatie 4
Hi Marianne,

Mijn excuses voor de verlate reactie! De storing speelt nog steeds, maar gelukkig is het bestellen van de simkaart vanuit mijn kant wel mogelijk. Dit heb ik dan ook direct gedaan en de simkaart ligt binnen 3 werkdagen op je deurmat! 😉 Die kan je vervolgens eenvoudig zelf activeren, meer informatie daarover vind je terug op onze website.

Laat nog maar even weten of je de simkaart in goede orde hebt ontvangen en voor nu natuurlijk een hele fijne avond!

Reageer