Beantwoord

Bestellen 3 in sim kaart geeft foutmelding


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Bij het bestellen van een nieuwe 3-in-1 simkaart voor een nieuwe telefoon komt de fout "er kunnen geen gegevens worden opgehaald".

Getoonde adresgegevens kloppen en er is ook voldoende beltegoed. Waar kan dat aan liggen?
icon

Beste antwoord door Amy 10 december 2015, 12:57

Hey Peggy,

Goed dat je naar het forum bent gekomen! Door een storing is het namelijk niet mogelijk om zelf PrePaid simkaarten te bestellen. Daarom heb ik er zojuist kosteloos een voor je aangevraagd. Je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen en je hoeft hem vervolgens alleen nog maar te activeren.

Als je nog vragen hebt, let me know! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Peggy,

Goed dat je naar het forum bent gekomen! Door een storing is het namelijk niet mogelijk om zelf PrePaid simkaarten te bestellen. Daarom heb ik er zojuist kosteloos een voor je aangevraagd. Je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen en je hoeft hem vervolgens alleen nog maar te activeren.

Als je nog vragen hebt, let me know! 😉
Ik heb hem binnen gekregen. Dank voor de geweldige service!
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb hem binnen gekregen. Dank voor de geweldige service!

Amy zegt; You are welcome! :8

Reageer