Beantwoord

Bestellen nieuwe SIM kaart is niet gelukt

• 28 november 2015
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Geachte heer/vrouw,

Ik heb reeds een weken een SIM kaart besteld. Echter heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Aangezien ik niet nog een hele week kan wachten heb ik zonet nog een SIM kaart besteld, in de hoop dat deze wél geleverd wordt binnen de aangegeven tijd van jullie. Nu ben ik natuurlijk niet van plan om voor 2 SIM kaarten te gaan betalen. Hoe kunnen we dit oplossen?

Mvg
icon

Beste antwoord door Issam 30 november 2015, 16:25

Hoi hoi Cracker,

Goed dat je dit aangeeft, want dit is zeker niet de bedoeling. Zoals kme aangaf is er waarschijnlijk iets fouts gegaan. De kale simkaart wordt per post verzonden. Heb je jouw brievenbus gecontroleerd?

In het systeem zie ik dat je in de tussentijd weer een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. De kosten voor de tweede bestelling van je simkaart heb ik gelijk vergoed. Het gecrediteerde bedrag wordt verrekend met jouw eerstvolgende factuur.

Laat je ons weten of je de simkaart nu wel ontvangt? Mocht je de nieuwe simkaart ook niet ontvangen dan kan je mij in een privébericht je adres sturen. Dan controleer ik of het juiste adres geregistreerd staat bij ons.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Cracker,

Dat is goed om te lezen. In het systeem zie ik inderdaad dat je nieuwe simkaart is geactiveerd. :)

Bedankt voor het doorgeven!

Ps. stel jezelf voor aan ons in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. :8
Bedankt voor de reacties. Heb inmiddels beiden SIM kaarten tegelijk in de bus gekregen gisteren. Het probleem is bij dezen opgelost.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Cracker,

Goed dat je dit aangeeft, want dit is zeker niet de bedoeling. Zoals kme aangaf is er waarschijnlijk iets fouts gegaan. De kale simkaart wordt per post verzonden. Heb je jouw brievenbus gecontroleerd?

In het systeem zie ik dat je in de tussentijd weer een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. De kosten voor de tweede bestelling van je simkaart heb ik gelijk vergoed. Het gecrediteerde bedrag wordt verrekend met jouw eerstvolgende factuur.

Laat je ons weten of je de simkaart nu wel ontvangt? Mocht je de nieuwe simkaart ook niet ontvangen dan kan je mij in een privébericht je adres sturen. Dan controleer ik of het juiste adres geregistreerd staat bij ons.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 6
Geachte heer/vrouw,

Ik heb reeds een weken een SIM kaart besteld. Echter heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Aangezien ik niet nog een hele week kan wachten heb ik zonet nog een SIM kaart besteld, in de hoop dat deze wél geleverd wordt binnen de aangegeven tijd van jullie. Nu ben ik natuurlijk niet van plan om voor 2 SIM kaarten te gaan betalen. Hoe kunnen we dit oplossen?

Mvg

Hoi Cracker,

Waarschijnlijk is er iets met de eerste bestelling misgegaan. Normaal zou een sim binnen een paar dagen binnen moeten zijn. Wanneer je dinsdag nog geen nieuwe kaart hebt, dan zou ik even bellen met de klantenservice. De dubbele kosten komen wel goed ;)

Succes!

Reageer