Vraag

Bestellen nieuwe SIM-kaart lukt niet

Ik heb een probleem met het aanvragen van een nieuwe SIM-kaart (diegene die ik nu heb is te oud en heb nu dus geen toegang meer tot het netwerk). Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice van T-mobile en die verwees mij door om een SIM-kaart via Internet te bestellen. Voordat ik deze kan bestellen moet ik eerst mijn adresgegevens verzenden, maar om dat te doen moet ik me eerst aanmelden bij T-Mobile Speciaal:

"Helaas is er geen postadres van je bekend. Je kunt alleen geregistreerd PrePaid-klant worden wanneer je bent aangemeld voor 'T-Mobile Speciaal', het gratis spaarprogramma voor prepaid. Het verwerken van je aanmelding duurt nul tot drie dagen.

T-Mobile Speciaal"

Wanneer ik op de link naar T-Mobile Speciaal ga, kom ik op de homepage van MyTMobile. Kan iemand mij helpen om mijn adresgegevens in te voeren (of een nieuwe SIM-kaart voor mij bestellen, daar ik al de halve middag bezig ben om dit te regelen en ik steeds op problemen stuit).

3 reacties

Reputatie 3
@ KvdOever

Welkom op het T-Mobile Forum!

Als je ingelogd bent op My T-Mobile zie je precies in het midden een blauwe knop 'registreren'. Als je op deze knop klikt krijg je een formulier waar je al je gegevens mag invoeren. Zodra deze gegevens zijn verwerkt kun je direct een nieuwe simkaart bestellen.

Zodra je de simkaart hebt ontvangen hoef je deze alleen nog maar via My T-Mobile te activeren. Het activeren is binnen 10 minuten gebeurt waarna je zonder problemen weer gebruik kunt maken van het netwerk.

T-Mobile Special is een service die T-Mobile niet meer aanbiedt. Deze service is vervangen door T-Mobile Surprise. Hiermee kun je spelen voor extra tegoed en andere leuke prijzen.
@Jordy01

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Het is me inmiddels gelukt, de simkaart is aangevraagd. Ik verwacht alleen een nieuw probleem: mijn oude SIM-kaart werkt namelijk niet meer, omdat deze veroudert is, dus kan ik de nieuwe SIM-kaart niet activeren. Zou jij mij daarbij kunnen helpen of kan ik dan beter de klantenservice bellen?
Reputatie 6
Hallo KvdOever,

Zodra je de simkaart hebt ontvangen kunnen wij deze voor je activeren. Ook kun je hiervoor even contact opnemen met de klantenservice, dit kan sneller zijn dan het forum.

Reageer