Beantwoord

Bestellen simkaart met nummerbehoud mislukt?

• 2 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 925 Bekeken

Beste T-mobile,

Gister probeerde ik een nieuwe simkaart te bestellen (oude ben ik verloren) via My T-mobile. Dit leek goed te gaan tot ik een mailtje kreeg, dat zei dat de bestelling was mislukt en ik het opnieuw moest proberen. Als ik het nu opnieuw probeer staat er dat ik al 1 simkaart heb besteld en 7 dagen moet wachten. Ik wil de simkaart met mijn eigen nummer graag zo snel mogelijk hebben, wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 3 oktober 2018, 11:51

Hi Roosma,

Ik help je graag verder! Ik zie dat je simkaart was geblokkeerd. Ik heb de blokkade verwijderd dus je kan nu via My T-Mobile bestellen. Houd er rekening mee dat er €5,09 van je beltegoed afgaat voor het bestellen van de simkaart.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Roosma,

Ik help je graag verder! Ik zie dat je simkaart was geblokkeerd. Ik heb de blokkade verwijderd dus je kan nu via My T-Mobile bestellen. Houd er rekening mee dat er €5,09 van je beltegoed afgaat voor het bestellen van de simkaart.

Laat je even weten of het zo lukt?
Hoi Hajar,

Als ik nu een simkaart probeer te bestellen krijg ik nog steeds dit bericht en kan niks bestellen.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Roosma,

Dankjewel voor de terugkoppeling! Ik heb een simkaart voor je besteld. Je ontvangt hem binnen 3 werkdagen thuis. Je kan de simkaart straks op deze pagina activeren.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik wens je alvast een mooi weekend toe! 🙂
Bedankt, ik kreeg een mailtje dat het is besteld!

Reageer